Vraag

Hoe moet ik wister betalingen stopzetten?

  • 21 February 2021
  • 21 reacties
  • 7397 Bekeken

Gisteren kreeg ik een gratis bericht van Wister dat ik ingeschreven ben voor een betaling van 4,99 euro/week. Ik zou dit heel graag stopzetten en liefst zo snel mogelijk.

Alvast bedankt


21 reacties

Door direct contact op te nemen met hen om het te betwisten en zelf geld terug te vragen bv.

er zijn hier al verschillende topics omtrent Wister !
bvb hier wat uitleg  → wister-betalingen-op-mijn-gsm-factuur

verder nog zie → Wister | Proximus Forum

Als ze niet reageren kan Prox ook een klachtendossier opstellen tegen hen 

PS: Prox medewerkers komen pas morgen terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@pc amateur 

alles klopt wat Martin al heeft aangegeven.

Normaal is Wister verplicht om gevolg te geven aan een stopzetting/klacht

indien nodig geef ons feedback en we maken een dossier op….

Excuses voor het ongemak

Groeten

Tina

Beste,

 

Ik kreeg identiek het zelfde er is totaal 43 aangerekend op mijn factuur!

Ik wil,mijn geld terug hebben!

Morgen bel ik met de klantenservice.

 

Groetjes 

Inderdaad want in het weekend komen de Prox forum medewerkers hier niet langs op het forum.
Heb je ze al gecontacteerd om een klacht in te dienen en je geld terug te vragen.

Reputatie 7
Badge +3

@Aline1975  Om jouw privacy te respecteren heb ik de screenshot waarop jouw gsm-nummer zichtbaar was verwijderd. Verder hoef je hierover geen contact op te nemen met de klantendienst. Ik heb het nodige dossier hiervoor reeds opgemaakt (dossiernummer 48522488). Ook heb ik de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer zodat deze aanrekeningen niet meer mogelijk zullen zijn in de toekomst. Het dossier geldt wel enkel voor de aanrekeningen van Wister, niet die van Apple. Hiervoor zou je zelf contact moeten opnemen met Apple, want hierin komt Proximus niet tussen.Proximus zal nu contact opnemen met Wister en vragen als er een terugbetaling mogelijk is. Je wordt verder op de hoogte gehouden door een dossierbeheerder. Groetjes, Antonella

Beste, ik heb hetzelfde probleem. Is het mogelijk hiervoor ook een dossier op te maken en de dienst te blokkeren en terugbetaling aan te vragen. Dank, Brent.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @brentdh  Kun je wat meer gegevens invullen bij je profiel? Groetjes Luc

Hoe moet ik Wister stop zetten ik heb vorige maand gebeld voor stopzetting en hebben mij beloofd het te zullen stopzetten maar van de maand heb ik weer een factuur va 2x 4,99 =9,98 . ik hoop dat u mil kunt helpen 

Dank u  GSM 0468235250

Reputatie 7
Badge +3

@Van Belleghem Godelieve De aanrekeningen van Wister op de huidige factuur dateren van 1 en 8 augustus. Na deze datum zijn er geen kosten meer gefactureerd. Groetjes, Antonella

Beste AntonellaD,

Ik betaal al maanden 19,96 euro teveel op mijn facturen. Gelieve dit bij mij ook zo spoedig mogelijk stop te zetten en me terug te betalen. Bedankt

Wat een klucht! 

Reputatie 7
Badge +3

@Mister Burns Ik heb een dossier 50418222 overgemaakt aan de bevoegde dienst.De dossierbeheerder zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Mister Burns Het dossier is behandeld. Antwoord is verstuurd per mail. Groetjes, Antonella

Bij het nr van mijn man worden die ook maandelijks aangerekend terwijl we niet weten wat dat is en nog nooit hebben aangevraagd. Hoe kan men ons helpen om dat te stoppen? We zijn al meer dan 10 jaar klant en vroeger kwamen we dat nooit tegen. Ik wens dat ze alles terug betalen en alles stop zetten van wister want wij hebben dat nooit gewild. Dit is al enkele maanden bezig

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie Viane Dit betreft 2 verschillende derde diensten. Ik heb hiervoor 2 dossiers opgemaakt en wacht op antwoord van de derde partij. Zodra ik antwoord heb, laat ik iets weten. Ondertussen heb ik de blokkeringen voor derde diensten al geactiveerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie Viane Ondertussen heb ik van beide derde diensten de nodige antwoordelementen mogen ontvangen. De berichten waren in het Frans en/of niet conform de lay-out vooropgesteld in de GOF-richtlijnen. Je ontvangt op de volgende factuur de terugbetalingen van beide derde diensten. Groetjes, Antonella

Mijn dochter van nog ma 9jaar... moet 90€ bijbetalen ivm die wister!!! Zij gebruikt haar gsm onder mijn toezicht maar ineens moet zij dit betalen?? Bel proximus vraag waar dit van komt antwoord: geheugen bijgekocht…

???? 

Ik kijk nu ze bij mij is op haar gsm en zie ik de berichten van wister... ik wil dit stopzetten door op de link te klikken en je kunt overal op klikken behalve stopzetting of uitloggen... echt raar dit! Ik wil dit gel terug zien echt. Of ik laat een artikel in de krant zetten! 

Zo een dingen zouden nie mogen! 

FYI: als de Proximus forummedewerkers dinsdag terug langskomen hier kunnen ze een klachtendossier opstellen tegen hen, zoals je kunt zien uit bovenstaande berichten van de Proximus medewerkers.

NB: Je kunt deze diensten blokkeren of limiteren, idien het je niet moest lukken, kunnen de Proximus forummedewerkers dit voor je dinsdag ook doen.

Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Anjaikke Er is hiervoor dossier 50789476 opgemaakt.De dossierbeheerder gaat het onderzoeken en u verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel

@Anjaikke Er is hiervoor dossier 50789476 opgemaakt.De dossierbeheerder gaat het onderzoeken en u verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel

Dank je wel!! 

Groetjes Anja 

Reputatie 7
Badge +3

@Anjaikke Omdat Wister mij een onvolledig antwoord heeft gegeven, heb ik hun verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekende bedragen. Wister is hiermee akkoord gegaan. Je zal een negatieve aanrekening ontvangen met alle terugbetalingen van Wister. Deze mag je afhouden van de factuur van 05/06/2022 zodra deze voor jou beschikbaar is.
De gratis blokkeringen voor derde diensten werden geactiveerd op beide gsm-nummers in het pack.
Groetjes,
Antonella

Wow dank je wel! 

Kunnen we hier ook geen gerechtelijke gevolgen nog aan geven? Want hoeveel mensen zijn hier nu al de dupe van? 

Mvg Anja en dank je wel!! 

Reageer