Vraag

Hoe moet ik wister betalingen stopzetten?

  • 21 February 2021
  • 9 reacties
  • 4331 Bekeken

Gisteren kreeg ik een gratis bericht van Wister dat ik ingeschreven ben voor een betaling van 4,99 euro/week. Ik zou dit heel graag stopzetten en liefst zo snel mogelijk.

Alvast bedankt


9 reacties

Door direct contact op te nemen met hen om het te betwisten en zelf geld terug te vragen bv.

er zijn hier al verschillende topics omtrent Wister !
bvb hier wat uitleg  → wister-betalingen-op-mijn-gsm-factuur

verder nog zie → Wister | Proximus Forum

Als ze niet reageren kan Prox ook een klachtendossier opstellen tegen hen 

PS: Prox medewerkers komen pas morgen terug langs.

Reputatie 7
Badge +2

@pc amateur 

alles klopt wat Martin al heeft aangegeven.

Normaal is Wister verplicht om gevolg te geven aan een stopzetting/klacht

indien nodig geef ons feedback en we maken een dossier op….

Excuses voor het ongemak

Groeten

Tina

Beste,

 

Ik kreeg identiek het zelfde er is totaal 43 aangerekend op mijn factuur!

Ik wil,mijn geld terug hebben!

Morgen bel ik met de klantenservice.

 

Groetjes 

Inderdaad want in het weekend komen de Prox forum medewerkers hier niet langs op het forum.
Heb je ze al gecontacteerd om een klacht in te dienen en je geld terug te vragen.

Reputatie 7
Badge +3

@Aline1975  Om jouw privacy te respecteren heb ik de screenshot waarop jouw gsm-nummer zichtbaar was verwijderd. Verder hoef je hierover geen contact op te nemen met de klantendienst. Ik heb het nodige dossier hiervoor reeds opgemaakt (dossiernummer 48522488). Ook heb ik de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer zodat deze aanrekeningen niet meer mogelijk zullen zijn in de toekomst. Het dossier geldt wel enkel voor de aanrekeningen van Wister, niet die van Apple. Hiervoor zou je zelf contact moeten opnemen met Apple, want hierin komt Proximus niet tussen.Proximus zal nu contact opnemen met Wister en vragen als er een terugbetaling mogelijk is. Je wordt verder op de hoogte gehouden door een dossierbeheerder. Groetjes, Antonella

Beste, ik heb hetzelfde probleem. Is het mogelijk hiervoor ook een dossier op te maken en de dienst te blokkeren en terugbetaling aan te vragen. Dank, Brent.

Reputatie 6
Badge +2

Dag @brentdh  Kun je wat meer gegevens invullen bij je profiel? Groetjes Luc

Hoe moet ik Wister stop zetten ik heb vorige maand gebeld voor stopzetting en hebben mij beloofd het te zullen stopzetten maar van de maand heb ik weer een factuur va 2x 4,99 =9,98 . ik hoop dat u mil kunt helpen 

Dank u  GSM 0468235250

Reputatie 7
Badge +3

@Van Belleghem Godelieve De aanrekeningen van Wister op de huidige factuur dateren van 1 en 8 augustus. Na deze datum zijn er geen kosten meer gefactureerd. Groetjes, Antonella

Reageer