vanaf de eerste dag dat ik bij Proximus ben overgeschakeld, hebben ze PER ONGELUK mijn coax kabel op mijn oprit ( voortuin ) kapot gemaakt om een gat te maken om hun kabel binnen te steken. dit dateert van begin augustus 2017.
Ik heb meermaals naar Proximus helpdesk gebeld, meermaals naar Proximus winkel binnen gestapt en telkens maken ze nota van en sturen ze een mail naar desbetreffende dienst die mij zou moeten helpen en met het antwoord dat ze mij gaan contacteren ! ik heb zelfs als antwoord gekregen: "bel Telenet om het oplossen en dat ze ons de factuur opsturen ! " euh ... moet ik als klant van Proximus naar Telenet bellen, om iets dat Proximus heeft stuk gemaakt ??? Als ik toch naar Telenet moet bellen, dan is het om het te laten herstellen en direct terug over te stappen !
ik ben een content klant over de diensten die ik gebruik van Proximus, maar dit vind ik toch een beetje overdreven! ik sta volledig in de kou met mijn probleem en het blijkt dat in heel Proximus bedrijf niemand is dat mij kan/of wilt helpen!!
Ik hoop met dit, toch ergens iemand te bereiken die wel weet hoe zij mij moeten/kunnen helpen. Anders moet ik toch overwegen om drastischere oplossingen te kiezen !
groeten,
Jonay
Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineel