Hoe dien ik een formele klacht in?


Reputatie 2
Beste Proximus,

Uw nieuwe contactpagina is enkel ontworpen om de mensen weg te lijden van een formele klacht. Het is immers onmogelijk om via email zwart op wit een klacht neer te leggen. Hoogstens word je hier naar het forum geleid waar "klacht" het meest voorkomende woord is maar er niets mee gebeurd!

Geen vluchtig gesprek meer met medewerkers die in de fout gaan en niet meer te traceren zijn. Geen forum waar je je gal kan spuwen maar het verdwijnt in de anonimiteit. Graag een manier om een officiële klacht met opvolging (klachtnr / case-nr)

Graag een mannier om een klacht in te dienen tegen jullie onbekwaamheid.
Bedankt, hopend op een spoedige respons.

38 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MichR  Een medewerker van de technische dienst nam contact me je op en er werd een afspraak ingeboekt voor een bezoek van een technieker op 02/11. Groetjes, Antonella

Is dat op de bbox dat een lampje rood oplicht of op de TV box (decoder) en welk lampje is het dat rood oplicht.

beste, ik heb net een collega aan de lijn gehad, op 2 november komen ze nogmaals langs, heb duidelijk gemaakt dat dit echt de laatste keer is. 

Is lampje trouwens op de versterker.

 

Ok, dan is het op de booster die te weinig wifi signaal binnenkrijgt naar alle waarschijnlijkheid door verzwakking door muren en of plafonds, maar dan wachten we het verder onderzoek van de technieker af.

Betekenis Lampjes op je Proximus toestellen

Reputatie 7
Badge +3

@MichR  Hou ons zeker op de hoogte na het bezoek van de technieker. Groetjes, Antonella

het is dus voor niets geweest… 3 techniekers die zeggen andere dingen, de booster staat groen als ze vertrekken (of orange) en na een kleine week rood… alsof het op afstand zo gedaan is. Verder zijn er nog steeds haperingen. 

Dus… intussen heb ik nog steeds niets door gekregen om echt een klacht in te dienen en is het ook nog niet opgelost. Ik weet in elk geval wat doen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@MichR 

jammer, de technische dienst is bereid om verder te zoeken naar een oplossing…

indien jullie alsnog verdere info/hulp willen, mag je ons iets laten weten. 

groeten

Tina

Hier net hetzelfde probleem. In juni een technieker langs gekomen. Nadien voetpad open gebroken. Iets met draden gedaan. Verschillende telefoons, dan resetten, nog eens resetten. Stekkers uittrekken enz… onze WiFi is nog steeds niet goed. Televisie kijken is een ramp, constant krijgen we een beeld dat hapert, blokjes die verschijnen. Kijken naar Netflix is het enige wat probleemloos kan. Ik heb laatste 2 weken de optie “bel mij” geprobeerd. Dan word ik opgebeld en zegt een computer dat de medewerkers allemaal in gesprek zijn. Met chatten geprobeerd. De 3de keer werden mijn gegevens genoteerd en zou ik binnen de 48u opgebeld worden. Ik wacht nog steeds. We betalen steeds op tijd, zijn meer dan 15 j klant maar heb het gehad. Klachten kunnen niet deftig ingediend worden. Wat moeten we doen om gehoord te worden? Testaankoop? Concurrentie? Foei Proximus, je laat je klanten in de kou staan!

Ter info: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 

Ik wacht nog steeds op een telefoon of antwoord… aangezien ik overdag werk kan ik niet bellen. Mijn eerstkomende vrije dag is dinsdag, zal deze dan maar besteden aan bellen naar Proximus om weer eerst te horen dat ik moet resetten, stekker uittrekken. Dan zal ik waarschijnlijk doorverbonden worden om te horen dat ze iemand gaan langs sturen. Daarvoor zal ik een dag verlof moeten nemen…. zo blijft de economie draaien zeker :rolling_eyes:

Reputatie 3
Badge +1

Dit wil ik ook formele klacht neerzetten 

 

Reputatie 7
Badge +3

@MariekeW 

Je dossier staat in opvolging bij het High Care Team, ben je al gecontacteerd geweest door hen?

 

Geert

@GeertC 
Nog niet gecontacteerd geweest.

mvg

Uiteindelijk heb ik dus zelf gebeld. In het keuzemenu staat nergens “heb je een klacht druk...”. Heb dan zo maar iets gekozen. Uiteindelijk een vriendelijke heer aan de lijn, hij heeft alles genoteerd en gaat het doorgeven aan het high care team. Ik ben benieuwd...

Reageer