Hoe dien ik een formele klacht in?



Toon eerste bericht

38 reacties

Ok, dan is het op de booster die te weinig wifi signaal binnenkrijgt naar alle waarschijnlijkheid door verzwakking door muren en of plafonds, maar dan wachten we het verder onderzoek van de technieker af.

Betekenis Lampjes op je Proximus toestellen

Hier net hetzelfde probleem. In juni een technieker langs gekomen. Nadien voetpad open gebroken. Iets met draden gedaan. Verschillende telefoons, dan resetten, nog eens resetten. Stekkers uittrekken enz… onze WiFi is nog steeds niet goed. Televisie kijken is een ramp, constant krijgen we een beeld dat hapert, blokjes die verschijnen. Kijken naar Netflix is het enige wat probleemloos kan. Ik heb laatste 2 weken de optie “bel mij” geprobeerd. Dan word ik opgebeld en zegt een computer dat de medewerkers allemaal in gesprek zijn. Met chatten geprobeerd. De 3de keer werden mijn gegevens genoteerd en zou ik binnen de 48u opgebeld worden. Ik wacht nog steeds. We betalen steeds op tijd, zijn meer dan 15 j klant maar heb het gehad. Klachten kunnen niet deftig ingediend worden. Wat moeten we doen om gehoord te worden? Testaankoop? Concurrentie? Foei Proximus, je laat je klanten in de kou staan!

Reputatie 7
Badge +3

@MichR  Hou ons zeker op de hoogte na het bezoek van de technieker. Groetjes, Antonella

Ter info: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 

Beste Jan-pieter

 

Helemaal akkoord !

Ik ondervind net hetzelfde … heel frusterend ! 

Ik wil ook graag via mail een klacht indienen maar je wordt idd steeds omgeleid en nergens kom je het mailadres tegen om via deze weg klacht in te dienen !

@proximus graag zou ik een mailadres ontvangen zodat ik alsnog mijn klacht kan indienen.

Ik wacht nog steeds op een telefoon of antwoord… aangezien ik overdag werk kan ik niet bellen. Mijn eerstkomende vrije dag is dinsdag, zal deze dan maar besteden aan bellen naar Proximus om weer eerst te horen dat ik moet resetten, stekker uittrekken. Dan zal ik waarschijnlijk doorverbonden worden om te horen dat ze iemand gaan langs sturen. Daarvoor zal ik een dag verlof moeten nemen…. zo blijft de economie draaien zeker :rolling_eyes:

Reputatie 3
Badge +1

Dit wil ik ook formele klacht neerzetten 

 

Reputatie 7
Badge +3

@MariekeW 

Je dossier staat in opvolging bij het High Care Team, ben je al gecontacteerd geweest door hen?

 

Geert

@GeertC 
Nog niet gecontacteerd geweest.

mvg

Uiteindelijk heb ik dus zelf gebeld. In het keuzemenu staat nergens “heb je een klacht druk...”. Heb dan zo maar iets gekozen. Uiteindelijk een vriendelijke heer aan de lijn, hij heeft alles genoteerd en gaat het doorgeven aan het high care team. Ik ben benieuwd...

het is dus voor niets geweest… 3 techniekers die zeggen andere dingen, de booster staat groen als ze vertrekken (of orange) en na een kleine week rood… alsof het op afstand zo gedaan is. Verder zijn er nog steeds haperingen. 

Dus… intussen heb ik nog steeds niets door gekregen om echt een klacht in te dienen en is het ook nog niet opgelost. Ik weet in elk geval wat doen.

 

Ik vind het ook niet en krijg niemand te pakken via telefoon ( letterlijk al 3,5 uur in wacht !!!! ) Kan ik laten zien met screenshots … Het is nochtans gewoon maandagnamiddag.
Geen reactie via messenger.

En Ik vind ook geen manier om klacht in te dienen.

Ik ga eens proberen te doen alsof ik iets wil aankopen, misschien krijg ik dan wel iemand aan de lijn.

En als dat ook niet lukt, dan dien ik extern een klacht in.

Dt kan echt niet hoor … 

Reputatie 7
Badge +3

@MichR 

jammer, de technische dienst is bereid om verder te zoeken naar een oplossing…

indien jullie alsnog verdere info/hulp willen, mag je ons iets laten weten. 

groeten

Tina

Reageer