Beste Proximus,
Uw nieuwe contactpagina is enkel ontworpen om de mensen weg te lijden van een formele klacht. Het is immers onmogelijk om via email zwart op wit een klacht neer te leggen. Hoogstens word je hier naar het forum geleid waar "klacht" het meest voorkomende woord is maar er niets mee gebeurd!
Geen vluchtig gesprek meer met medewerkers die in de fout gaan en niet meer te traceren zijn. Geen forum waar je je gal kan spuwen maar het verdwijnt in de anonimiteit. Graag een manier om een officiële klacht met opvolging (klachtnr / case-nr)
Graag een mannier om een klacht in te dienen tegen jullie onbekwaamheid.
Bedankt, hopend op een spoedige respons.
Bladzijde 2 / 2
Dag Jan-Pieter,
Via deze weg mag je ons steeds aanspreken voor een vraag, hulp of klacht. We doen steeds ons uiterste best om je verder te helpen.
Wou je een klacht indienen in verband met je prepaid-nummer of had je nog een adere vraag? Het prepaid-probleem is namelijk intussen opgelost.
Groetjes,
Antonella
Via deze weg mag je ons steeds aanspreken voor een vraag, hulp of klacht. We doen steeds ons uiterste best om je verder te helpen.
Wou je een klacht indienen in verband met je prepaid-nummer of had je nog een adere vraag? Het prepaid-probleem is namelijk intussen opgelost.
Groetjes,
Antonella
via https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact
Ik heb het als volgt eens geprobeerd:
-stuur een mail
- ik heb een andere vraag
- ik ken mijn nummer niet
- mobiel
dan heb je volgende keuzes
Het blijft een echt doolhof voor mij ☺️
Ik heb het als volgt eens geprobeerd:
-stuur een mail
- ik heb een andere vraag
- ik ken mijn nummer niet
- mobiel
dan heb je volgende keuzes
Het blijft een echt doolhof voor mij ☺️
Reputatie 2
De box, "mail ons" komt er wel voor een factuur maar niet voor "technische vraag" of via "gsm kwijt of . . ."
Het werkt nochtans wel bij mij, maar geef toe het is geen goede manier om een klacht indienen, zeker als er staat stuur ons een mail en je dan bv voor gsm klacht een gsm nr moet invoeren om bij de juiste persoon terecht te komen! IMHO dit is geen mail sturen en dit is geen mail sturen om een klacht in te dienen. zeker in het specifiek geval als je dan nog een gsm moet opgeven waar je juist klacht moet indienen omdat die niet mee te gebruiken is door één of andere reden, hoe kun je dan bij de juiste persoon terecht komen zonder gsm nummer 🤔 !!!!!!!
Enfin ik blijf er bij het trekt op niks, voor klacht facturen dat is nog OK te noemen maar voor de rest nee het is een gesukkel en in rondjes draaien ….
Enfin ik blijf er bij het trekt op niks, voor klacht facturen dat is nog OK te noemen maar voor de rest nee het is een gesukkel en in rondjes draaien ….
Reputatie 2
Er is inderdaad (op dit ogenblik) een probleem …. maar bv. stuur ons een e-mail - ik heb een vraag over mijn factuur lukt
daarentegen bv. andere vraag - ik ken mijn nr - technische vraag - vaste lijn - een klacht indienen niet (enkel bel ons of Px belt u terug)
daarentegen bv. andere vraag - ik ken mijn nr - technische vraag - vaste lijn - een klacht indienen niet (enkel bel ons of Px belt u terug)
het enige dat nogal goed te doen is, is om een klacht voor een factuur in te dienen via "hulp op maat"
maar als je deze weg volgt om een klacht in te dienen voor iets anders weet ik niet of ze deze dan zullen doorsturen naar de bevoegde personen!!!!
maar als je deze weg volgt om een klacht in te dienen voor iets anders weet ik niet of ze deze dan zullen doorsturen naar de bevoegde personen!!!!
Reputatie 2
Je kunt natuurlijk ook een aangetekend schrijven naar Proximus versturen, maar ik zou moest ik u zijn gewoon nog de reactie hier van iemand van Proximus afwachten.
NB: Het hangt er inderdaad van af welke weg dat je volgt tot je op een bepaald moment ziet staan klacht indienen, of dat je uw gsm nummer moet opgeven waarmee je belt om direct bij de juiste persoon terecht te komen, maar ik blijf er bij het trekt op niks, voila ☺️
Martin, zoals je het zegt.
Het trekt op niets, het is een dwaalspoor!
Dat ze je eerst naar de FAQ en via bellen sturen kan ik begrijpen.
Er zijn al genoeg mails, maar het onmogelijk maken is nog een andere zaak.
Reputatie 2
Ik weet het ik vind het ook dat deze methode om iemand te contacteren op niet veel trekt maar ik ben zelf niet van proximus en wilde je het alleen maar meegeven ter info!
Je kunt natuurlijk ook een aangetekend schrijven naar Proximus versturen, maar ik zou moest ik u zijn gewoon nog de reactie hier van iemand van Proximus afwachten.
NB: Het hangt er inderdaad van af welke weg dat je volgt tot je op een bepaald moment ziet staan klacht indienen, of dat je uw gsm nummer moet opgeven waarmee je belt om direct bij de juiste persoon terecht te komen, maar ik blijf er bij het trekt op niks, voila ☺️
Je kunt natuurlijk ook een aangetekend schrijven naar Proximus versturen, maar ik zou moest ik u zijn gewoon nog de reactie hier van iemand van Proximus afwachten.
NB: Het hangt er inderdaad van af welke weg dat je volgt tot je op een bepaald moment ziet staan klacht indienen, of dat je uw gsm nummer moet opgeven waarmee je belt om direct bij de juiste persoon terecht te komen, maar ik blijf er bij het trekt op niks, voila ☺️
Reputatie 2
Als je de flow volgt hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact
en dan eventueel kiezen voor
Hulp op maat
of
stuur een mail
enz....
cfr: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html
Maar je kunt even goed wachten tot iemand van Proximus hier reageert op je post om je klacht verder te behandelen.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact
en dan eventueel kiezen voor
Hulp op maat
of
stuur een mail
enz....
cfr: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html
Maar je kunt even goed wachten tot iemand van Proximus hier reageert op je post om je klacht verder te behandelen.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.