Hoe dien ik een formele klacht in?



Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Jan-Pieter,
Via deze weg mag je ons steeds aanspreken voor een vraag, hulp of klacht. We doen steeds ons uiterste best om je verder te helpen.
Wou je een klacht indienen in verband met je prepaid-nummer of had je nog een adere vraag? Het prepaid-probleem is namelijk intussen opgelost.
Groetjes,
Antonella
via https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact
Ik heb het als volgt eens geprobeerd:
-stuur een mail
- ik heb een andere vraag
- ik ken mijn nummer niet
- mobiel
dan heb je volgende keuzes



Het blijft een echt doolhof voor mij ☺️
Reputatie 2
De box, "mail ons" komt er wel voor een factuur maar niet voor "technische vraag" of via "gsm kwijt of . . ."
Het werkt nochtans wel bij mij, maar geef toe het is geen goede manier om een klacht indienen, zeker als er staat stuur ons een mail en je dan bv voor gsm klacht een gsm nr moet invoeren om bij de juiste persoon terecht te komen! IMHO dit is geen mail sturen en dit is geen mail sturen om een klacht in te dienen. zeker in het specifiek geval als je dan nog een gsm moet opgeven waar je juist klacht moet indienen omdat die niet mee te gebruiken is door één of andere reden, hoe kun je dan bij de juiste persoon terecht komen zonder gsm nummer 🤔 !!!!!!!
Enfin ik blijf er bij het trekt op niks, voor klacht facturen dat is nog OK te noemen maar voor de rest nee het is een gesukkel en in rondjes draaien ….
Reputatie 2
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact



Zo begin ik altijd maar kom altijd op een "bel ons" nooit een mail ons of contact box.
Merci voor de hulp, maar helaas niets.
Reputatie 7
Badge +4
Er is inderdaad (op dit ogenblik) een probleem …. maar bv. stuur ons een e-mail - ik heb een vraag over mijn factuur lukt
daarentegen bv. andere vraag - ik ken mijn nr - technische vraag - vaste lijn - een klacht indienen niet (enkel bel ons of Px belt u terug)
het enige dat nogal goed te doen is, is om een klacht voor een factuur in te dienen via "hulp op maat"
maar als je deze weg volgt om een klacht in te dienen voor iets anders weet ik niet of ze deze dan zullen doorsturen naar de bevoegde personen!!!!
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact

Reputatie 2
Ik weet het ik vind het ook dat deze methode om iemand te contacteren op niet veel trekt maar ik ben zelf niet van proximus en wilde je het alleen maar meegeven ter info!
Je kunt natuurlijk ook een aangetekend schrijven naar Proximus versturen, maar ik zou moest ik u zijn gewoon nog de reactie hier van iemand van Proximus afwachten.

NB: Het hangt er inderdaad van af welke weg dat je volgt tot je op een bepaald moment ziet staan klacht indienen, of dat je uw gsm nummer moet opgeven waarmee je belt om direct bij de juiste persoon terecht te komen, maar ik blijf er bij het trekt op niks, voila ☺️


Martin, zoals je het zegt.
Het trekt op niets, het is een dwaalspoor!
Dat ze je eerst naar de FAQ en via bellen sturen kan ik begrijpen.
Er zijn al genoeg mails, maar het onmogelijk maken is nog een andere zaak.
Reputatie 2
Beste Martin,

Volgens u 2de link zou er ook een "mail ons" knop moeten zijn.
Deze is echter niet aanwezig.



er komt enkel een bel ons.



Een dwaalspoor.
Ik weet het ik vind het ook dat deze methode om iemand te contacteren op niet veel trekt maar ik ben zelf niet van proximus en wilde je het alleen maar meegeven ter info!
Je kunt natuurlijk ook een aangetekend schrijven naar Proximus versturen, maar ik zou moest ik u zijn gewoon nog de reactie hier van iemand van Proximus afwachten.

NB: Het hangt er inderdaad van af welke weg dat je volgt tot je op een bepaald moment ziet staan klacht indienen, of dat je uw gsm nummer moet opgeven waarmee je belt om direct bij de juiste persoon terecht te komen, maar ik blijf er bij het trekt op niks, voila ☺️
Reputatie 2
Beste Martin,

Ondanks dat ik altijd begin bij contacteer via email, is er geen enkel traject waar ik uit kom op een email of een "contact box". Altijd strand ik bij deze "specifieke vraag bel ons"



Verder dan dit kom ik niet, das niet echt een "contacteer ons via email"
Als je de flow volgt hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact
en dan eventueel kiezen voor
Hulp op maat
of
stuur een mail
enz....
cfr: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html

Maar je kunt even goed wachten tot iemand van Proximus hier reageert op je post om je klacht verder te behandelen.

Reageer