Beantwoord

Herinnering over onbekende factuur

  • 4 April 2018
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

Ik had zonet de klantendienst aan de lijn want ik ontving een herinnering per brief en SMS over een factuur die ik niet ontvangen heb en Proximus ook niet kan terugvinden in hun systeem. Daarop raadde de persoon die ik aan de lijn had me aan om online een klacht in te dienen met een scan van de factuur, na alle stappen te hebben doorlopen bleek dat ik geen bijlage kon uploaden (alle formaten geprobeerd JPG, PNG, PDF, documenten is ook maar 1MB).
Hoe kan ik hen deze brief alsnog bezorgen om te vermijden dat ik blijf herinneringen krijgen hierover.
icon

Beste antwoord door AkiW 6 April 2018, 15:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

online, via welke kanaal, had u dan de factuur proberen te uploaden als bijlage, want zou toch wel moeten lukken. Heeft u al geprobeerd via Messenger?

Groeten, Aw
Hallo,
De medewerker van het callcenter had me naar een contact pagina geleid via de website, het formulier zelf invullen lukte maar de bijlage uploaden niet. Ik laad ze hier in bijlage even op.
een bijlage versturen kun je wel langs deze weg:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" >
***********(vb: voor klacht of vraag over factuur)*****
> "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
***********(vb: voor klacht of vraag over TV)*****
> "Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"
> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

dossier nr 33609670 is hiervoor aangemaakt. Ondertussen moet u deze factuur niet betalen. De bevoegde dienst zal dit opnieuw nakijken en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +4
En een plaatje toevoegen zoals hieronder gaat niet ?
Vergeet evenwel niet uw persoonlijke gegevens te maskeren op dit publieke forum

Reageer