Vraag

Heractivering tv en internet

  • 28 October 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Proximus, hoe moeten wij jullie in godsnaam bereiken? Ik hang, terwijl ik dit tiep, voor de 15de keer aan de lijn in een maand tijd. Na meer dan een half uur wachten, val je de helft van de tijd van de lijn, of beloven ze om terug te bellen en gebeurt er niks. We hebben meer dan een maand problemen gehad met tv en internet. Met meerdere medewerkers gesproken. Aangegeven dat ik niet zou betalen voor een dienst die er niet is. Uiteindelijk hebben we nu een week weer internet en tv, sluiten jullie ons af omdat we niet betaald hebben. We zijn 4 dagen te laat! (Terwijl we eigenlijk een maand miserie hadden en niks zouden moeten betalen!!!). Ondertussen betaalde ik vanmiddag de rekening. Jullie zouden ons dus binnen de 4 uur terug moeten aansluiten. Maar geen internet en geen tv! Abominabele service. PS Ik hang ondertussen precies 38 minuten in wacht aan de telefoon!!!!

Telenet mag een nieuwe klant verwachten, ik ben er echt klaar mee.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Tina Theunynck 

betaling werd goed ontvangen, het ging over 2 aanrekeningen die nu geboekt zijn.

Verder zie ik dat alle producten terug actief zijn.  

Hebben jullie nog technische ondersteuning nodig?

groeten

Tina

Beste,

 

We hebben nog altijd problemen.

We kunnen geen opnames bekijken en krijgen voortdurend foutmeldingen. P131, P141,... het blijft maar aanslepen. 

Ook de kwaliteit van het internet blijft ondermaats. 

Jullie diensten zijn verder onmogelijk te bereiken. Ik vind het schandalig dat we moeten betalen voor iets wat niet werkt.

Wat kunnen we nu nog doen om dit in orde te krijgen???

 

Reageer