Vraag

heractivatie na factuur betalen

  • 31 October 2020
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

Ik had mijn factuur 2 dagen te laat betaald ik heb 24 uur gewacht maar mijn internet is nog niet opnieuw geactiveerd


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

normaal komen er geen Proximus-medewerkers langs op dit publieke forum in de weekends en op zon-en feestagen

eventueeel bellen naar 0800 22800 maar mogelijks is ondersteuning/oplossing pas mogelijk vanaf maandag  na tussenkomst door “de financiële dienst”

 

@RiaVH heb je de modem al eens herstart door zijn spanning even te onderbreken.

Heb de modum al een paar keer opnieuw opgestart zonder resultaat

dan zal je moeten proberen via de helpdesk 0800 22 800 of ze je eventueel kunnen verder helpen , hopelijk geraak je er gemakkelijk binnen want de laatste tijd lopen de wachhtijden nogal op!

Reputatie 6
Badge +3

 @RiaVH  Als u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegt, kunnen we kijken of de betaling is binnengekomen en waar de heractivatie misgelopen is.

Reageer