heractivatie diensten

  • 1 November 2022
  • 13 reacties
  • 671 Bekeken

Beste, zaterdag 29/10 kreeg ik te horen dat mijn diensten (WiFi, tv en mobiele gegevens) zijn afgesloten. Ok, ik betaal direct mijn factuur en ga naar de winkel weten ze me te vertellen dat alles dezelfde dag nog word aangesloten weer

ondertussen zijn we 1/11

72+ uur verder en mijn diensten (WiFi, tv en mobiele gegevens) werken nog steeds niet 

heb al elke dag gebeld telkens werd mij iets anders gezegt 

maandagochtend 31/10 om 8u zeiden ze me via de klantendienst binnen de 4u zal alles werken

dezelfde dag om 12-13u zeiden ze me weer hetzelfde binnen de 4u

dezelfde dag savonds 17u30 werd er me dan vertelt dat de persoon waarmee ik belde van klantendienst hij het direct zal aanleggen en dat tegen 19u30 alles 100% weer zal werken?

we zijn nu 01/11 is feestdag vandaag niemand kunnen bereiken 

het is 23u savonds en alles werkt nog steeds niet? Ook al werken jullie met een automatisch programma begrijp ik die alles vanzelf doet? 
Ik heb zaterdag 29/10 betaald, het is 80 uur later? Jullie automatisch programma van 4u na betaling via MyProximus voor instant herkenning werkt niet, als dit morgen 02/1- niet opgelost is stap ik over naar telenet

ps ik heb een fiber netwerk

mvg durnez kenneth


This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kennethd2000 onze IT-dienst doet het nodige, de betaling is intussen toegekomen. Groetjes, Heidi

Beste, is dat normaal? Ik heb 8u gebeld ze zeggen me alles is actief maar het werkt nog niet 

Ondertussen nog steeds geen WiFi of tv,

zeggen ze me vanmorgen 8u alles werkt binnen het uur weer

ik bel om 9u50 zeggen ze het zal tegen 18u werken

4-5 jaar klant en zo word je behandelt 

Reputatie 7
Badge +3

@Kennethd2000 Ik zag juist dat ondertussen alles terug actief staat.In normale omstigheden gaat de heraansluiting dezelfde dag.Nu door een probleem was er een tussenkomst van IT nodig waarbij het langer duurde dan voorzien..Groetjes,Joel

Hier ook het zelfde ,

Deze middag betaling uitgevoerd ondertussen is het avond en nog steeds niet actief , terwijl ik vaak moet bellen en emailen voor men werk 

Kan dit aub in orde gebracht worden 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fienvm96 vul je je klantgegevens aan, zodat we dit kunnen nakijken? Groetje, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Fienvm96  Ik heb alvast de eenmalige herineringskosten gecrediteerd. Je diensten staan momenteel actief. Is het de bedoeling om een Sepa mandaat te activeren zodat je aanrekeningen automatisch lopen? Groetjes Luc

Ik heb een sms gekregen dat mijn diensten zijn afgesloten omdat ik te laat was met een betaling. Ik heb deze onmiddellijk uitgevoerd en vroeg mij af hoe lang het duurt voor mijn diensten terug actief zijn. 
Met vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +3

@Rene13 Dat is maximum binnen de 24u.Groetjes,Joel

Beste, donderdag 03/08 kreeg ik te horen dat mijn diensten (WiFi, tv en mobiele gegevens) zijn afgesloten. Ok, ik betaal direct mijn factuur want deze waren niet naar het juiste adres gestuurd vandaar de laat tijdige betaling

ondertussen zijn we 09/08 en mijn diensten (WiFi, tv ) werken nog steeds niet 

heb al elke dag gebeld telkens werd mij iets anders gezegd 

maandagochtend 07/08 zeiden ze me via de klantendienst dat het MAX 48u zou duren

ondertussen zijn die 48u al verstreken en nog steeds heb ik niets

08/08 werd me gezegd het is in orde alles zou moeten werken, niet dus.

zonet nog eens gebeld en werkt nog steeds niet ondertussen zit ik al 7 dagen zonder internet en tv

klantnummer 619228***

 

mvg,

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tollenaere ik maak dossier 52982195 voor nazicht door onze financiële dienst. Zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi

.

Dag @tollenaere ik maak dossier 52982195 voor nazicht door onze financiële dienst. Zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi

de betaling is reeds binnen bij hen ik had hen al aan de lijn ik werk van thuis uit en dit wordt een serieus probleem