Beantwoord

Help me - MINIMUS: Netflix abonnement inbegrepen of niet? Activatie mogelijk zonder TV-toestel?

  • 29 March 2019
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Ik wil graag een duidelijk, straightforward antwoord op mijn vragen, want ik heb ondertussen met 4 verschillende mensen gesproken hierover en ik weet het niet meer. Klantnummer is 622803435

Ik verhuis naar Mechelen, provincie Antwerpen. Ik wou graag een Minimus abonnement 5gb, omdat dat gedurende 3 maanden 60 euro kost in plaats van 95. Ik heb dit via de telefoon aangevraagd. Omdat ik in provincie Antwerpen woon, zal ik van die korting kunnen genieten gedurende 12 maanden, in plaats van 3. Dus ik zal 12 maanden lang 60 euro betalen voor Minimus.

Eerste vraag: in dit abonnement zit Netflix inbegrepen gedurende 3 maanden. Dat wil zeggen dat ik gedurende 3 maanden helemaal NIETS moet betalen aan Netflix, dit zit inbegrepen in die 60 euro. De abonnementskost van 11,99 euro bij Netflix moet ik dus NIET betalen gedurende drie maanden. Klopt dit?

Tweede vraag: na die drie maanden krijg ik 2 euro korting op de abonnementsprijs van Netflix. Klopt dit?

Derde vraag: ik heb nog geen TV-toestel. Ook nog geen Netflix-account. Afhankelijk van met welke medewerker ik praat, moet ik al dan niet een TV hebben (met decoder) om Netflix te activeren. De laatste persoon die ik aan de telefoon had zei dat ik dit via de MyProximus app (op laptop of GSM) kan activeren, zonder TV nodig te hebben. Alle documentatie online beweert echter dat de activatie via de TV moet, ook de persoon waar ik mee sprak via de chat zei dat activeren énkel via de televisie kon. DUS: kan ik Netflix, gedurende 3 maanden gratis en daarna met 2 euro korting, aanvragen en activeren via de MyProximus app op mijn GSM of laptop? ZONDER tv?

Laatste vraag: zal ik effectief gedurende 12 maanden 60 euro betalen?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 29 March 2019, 16:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag johannalinsingh, antwoord is gegeven via je privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer