Vraag

Hallo factuur?

  • 3 August 2021
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Jezus Christus, wat een rommel jullie ‘nieuwe’ herschikking van de site! 100% ergernis!

Waar staan in hemelsnaam nu de knoppen om onmiddellijk te betalen? Dit trekt op niks, wat een amateurisme!

Vroeger een paar klikken en factuur was betaald.

Ik kan alleen ‘naar mijn facturen’ aanklikken, zie dan het openstaand bedrag maar nergens, nougatbollen een link naar betalen, alleen ‘naar instellingen’ waar ik dan blijkbaar nu verplicht wordt om via domiciliëring te werken. Ik WEIGER dat! Ben ik duidelijk?

En waar staat de pdf van de factuur, ook verdwenen die link. Waar zijn jullie mee bezig?

Los deze rommel op aub! Alle bedrijven investeren in digitale optimalisering en sites met intuïtieve lay-out, jullie keren terug naar de tijd dat de dieren nog konden spreken.

Ik betaal mijn factuur niet zolang die betaalknoppen daar niet terug staan, plain and simple!

 


4 reacties

@Luc.M inderdaad de knop “betalen” staat er weer.

alsook het overzicht van de facturen (.pdf)

 

Reputatie 7
Badge +3

@Bert_015  Onze excuses alvast. Er zijn problemen geweest maar deze zouden verholpen zijn. Groetjes Luc

@Bert_015 Je hebt gelijk ben bij mij eens gaan zien op naar http://proximus.be/login  en er mankeren opties om direct te kunnen betalen, maar morgen als de prox medewerkers hier  de draad opnemen zullen ze ons wel kunnen melden of de problemen gekend en opgelost worden.

 

PS: er staat :

Je koos niet voor een domiciliëring? Ontdek dan onze betaalmethode via Bancontact door op de knop 'Betalen' te klikken. Nu ook beschikbaar in onze app.

maar de knop ‘Betalen’ mankeert

en er staat trouwens ook :

Er zijn geen documenten online beschikbaar

Misschien zijn ze onderhoud aan het doen!  
enfin we zien/horen morgen wel.

Er is inderdaad een 

Maintenance

Systeemupdate gepland

 

staat er ook geen QR code als je bv naar http://proximus.be/login gaat dan kun je gemakkelijk zo de betaling uitvoeren met smartphone bv door deze QR code te scannen

Reageer