Vraag

gsm nummer schrappen van account

  • 4 January 2020
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

hallo, op het ogenblik dat ik mijn factuur binnenkrijg via mail krijgt mijn dochter, die al 6 jaar elders woont, ditzelfde factuur via sms. In mei 2019 heb ik hierover gebeld met de klantendienst, hun antwoord hierop : dit is niet mogelijk mevrouw, uw dochters gsm nummer staat hier niet geregistreerd. Na mijn aanduiding dat zij toch wel degelijk die sms krijgt is mij verteld dat er een dossier Vancouver worden opgemaakt. Sindsdien heb ik nog tweemaal naar de klantendienst gebeld omdat er nog steeds niets opgelost was. Op 4 december 2019 hen ik tenslotte, na weeral een sms met mijn factuur, een mail gestuurd naar proximus. Op 13/12 kreeg ik telefoon van proximus dat mijn dochters gsm stond genoteerd als contactpersoon, dat klopt maar is ondertussen 10 jaar geleden, maar dat die nu geschrapt werd. Dus alles opgelost! Helaas kreeg ze vanmorgen weer een sms met mijn factuur. is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en hoe dit heeft opgelost. Mvg Myriam

 


4 reacties

Ter info: best afwachten tot maandag als hier iemand van het proximus forum team terug langskomt om dit verder te onderzoeken.

Reputatie 7
Badge +3

@Mitteke  Mijn excuses voor het ongemak. Het gsm-nummer van uw dochter werd heden verwijderd uit de contact- en facturatiegegevens. Groetjes, Antonella

Dag Antonella, bedankt voor je antwoord. Helaas kreeg mijn dochter 5 min geleden een bericht van proximus, ter info, dat het factuur voortaan per post zal verstuurd worden. Dus ik vraag mij af of het hiermee is opgelost en dat zij in de toekomst geen sms meer ontvangt als er via proximus contact moet plaatsvinden, voor welke reden dan ook. Ik heb bij de klantendienst mijn gsm nummer gegeven als contactpersoon, maar ik krijg geen sms.mvg Myriam.

Reputatie 7
Badge +3

@Mitteke Dat zou de laatste sms moeten zijn dat naar het gsm-nummer van je dochter werd verstuurd. Voortaan staat jouw gsm-nummer overal genoteerd als contactnummer. Groetjes, Antonella

Reageer