Beantwoord

Gratis wifi booster

  • 20 August 2021
  • 13 reacties
  • 555 Bekeken

Ik ging een tijdje geleden in op het aanbod '1 gratis wifi booster'. Ik stel vast op mijn factuur dat er 2.49 aangerekend wordt??? Ik lees bij gerelateerde berichten dat die gratis is bij omschakeling naar flex pack. Wij zijn omgeschakeld naar flex pack, hoe komt het dan dat die gratis wifi booster aangerekend staat???

 

 

Mvg. Omie

icon

Beste antwoord door M_016 20 August 2021, 11:04

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker

Een Booster is enkel gratis in Flex packs met vaste lijn inbegrepen voor zover mij bekend

 

Ik ging een tijdje geleden in op het aanbod '1 gratis wifi booster'. Ik stel vast op mijn factuur dat er 2.49 aangerekend wordt??? Ik lees bij gerelateerde berichten dat die gratis is bij omschakeling naar flex pack. Wij zijn omgeschakeld naar flex pack, hoe komt het dan dat die gratis wifi booster aangerekend staat???

 

 

Mvg. Omie

@Omie Als er geen vaste lijn inbegrepen dan heb je geen recht op een gratis booster.

Als je de flex packs bekijkt op de prox site:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/packs/cr-all-flex-packs.htm

staat er bij deze met een gratis booster “superieure wifi ervaring” aangegeven. 

Dit klopt NIET

Er is weldegelijk flex fiber packs waar je zogezegd recht hebt op een wifi booster ZONDER vaste lijn…

 

Zie de algemene voorwaarden van de flex fiber xs+ met 1 gigabit fiberboost

 

 

In één jaar tijd kan er inderdaad veel veranderen want bovenstaande berichten dateren  van  een jaar geleden (20 aug 2021).

Trouwens die bovenstaande link werkt ondertussen ook niet meer

 

Wi-Fi Booster: de klant heeft recht op maximaal 1 Wi-Fi booster in zijn Flex pack met superieur internet​. Gebruik in België en altijd op aanvraag of op initiatief van de technieker.

Bron: Flex: het pack op maat met internet, mobiel en TV | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Benoit85 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kan ik nakijken welk pack u juist heeft.Groetjes,Joel

@Joel M flex fiber met “Internet +TV +Vaste telefoon”, hebben die nog altijd recht op 2 gratis boosters?

of is dit ondertussen ook veranderd?

Reputatie 7
Badge +3

@Benoit85 

even verduidelijken:

1 gigabit fiberboost : dit is geen wifibooster, maar een boost op je fiber snelheid…. 

en deze is gratis , dat zie je op de aanrekening

de wifi booster is een toestel voor wifi verbinding in huis en is zoals eerder aangegeven enkel in de Flex packs gratis inbegrepen, niet in flex S of Flex XS… (fiber)

als je de wifi booster niet meer wenst, kunnen we hem opzeggen?

laat maar weten

groetjes

Tina

@tina.b , ik weet dat een gigabit fiberboost niet hetzelfde is als een wifibooster…

Dat is ook niet wat ik schreef.

Ik schreef dat er weldegelijk een flex fiber pack is waar je recht hebt op een wifi booster ZONDER vaste lijn, zie de algemene voorwaarden van de flex fiber xs+ met 1 gigabit fiberboost (zie screenshot het staat er echt). De voorwaarden van het pack flex fiber xs+ zijn NIET hetzelfde als de voorwaarden van de flex xs… 

 

Het valt me op dat er best wel veel moderators op dit forum en medewerkers van de klantendienst vaak verkeerde informatie doorspelen, schermen met de voorwaarden van een andere pack, verschillende packs met elkaar verwarren… Misschien moet proximus zijn packs en de voorwaarden wat vereenvoudigen?

 

Jullie hoeven trouwens niets te doen (behalve jullie producten wat beter leren kennen). Ik heb deze discussie reeds gehad met iemand van de klantendienst en uiteindelijk is de fout, na veel gezaag en de nodige bewijzen (de voorwaarden op jullie eigen website + factuur) rechtgezet.

 

Met vriendelijke groet

Benoît

 

Reputatie 7
Badge +3

@Benoit85 

inderdaad , is behandeld via dossier 51377571

Excuses

Tina

Reputatie 2
Badge

ik ben in mei dit jaar ook overgeschakeld naar van maxi naar flex, ik heb ook een vaste lijn,

maar nooit die gratis booster gekregen, hoe zit dit dan in z’n werking ???

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Timpie deze kan op vraag van de klant of op initiatief van de technieker voorzien worden. Als je verbinding stabiel is, heb je deze in principe niet nodig. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Dag @Timpie deze kan op vraag van de klant of op initiatief van de technieker voorzien worden. Als je verbinding stabiel is, heb je deze in principe niet nodig. Groetjes, Heidi

stabiel is ie wel, tot ik in m’n keuken bezig ben op m’n gsm, valt het wifi soms wel weg, de modem staat in de living. buiten op m’n koer heb ik geen wifi meer, het is opzich geen grote ramp voor mij, maar zo’n booster zou wel handig zijn geweest, als ze toch gratis is… ale, dat wordt toch zo vermeld...

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie  Je WiFi Booster wordt verzonden, meer info per mail!

Reageer