Gratis Netflix


  • Apprentice
  • 5 reacties
Ik kom er net achter dat Proximus mij heeft binnengelokt met de "netlix-leugen"
Ze liegen er hier goed op los en er word je langs alle kanten beloofd dat je de eerste 3 maanden gratis netflix hebt als je de Familus pack neemt. En ze zeggen en na 3 maanden kunt u het gewoon weer opzeggen als u het niets vind. Lachen!!!! Je betaald gewoon de volle mep ervoor!!!! en als je dan contact opneemt wordt er je gezegd: "nee gratis kan niet, wel krijgt u 2 euro korting". Wat is dit voor oplichterij!!!!!

This topic has been closed for comments

10 reacties

Hallo M C
het spijt mij te horen dat niet alle informatie dat je kreeg correct was.
Kan je mij zeggen wie jou deze informatie heeft doorgegeven en wanneer?
Heb je eventueel documenten gekregen waarop dit aangeduid stond?
Zou je ook je klantengegevens kunnen aanvullen op jouw profiel?
Dan kan ik eens kijken wat ik kan doen.
Documenten stonden ook op jullie eigen site en ik ben zowel aan de telefoon als door de technieker die 2 keer bij ons is geweest werd ons op het hart gedrukt dat het gratis was. Hij zei dat hij alleen niet wist of nu de actie was van 3 maanden gratis of 1 jaar, omdat jullie volgens hem ook wel eens jaar acties hadden van gratis Netflix. Hij heeft ook de instelling en de login gedaan op onze tv voor Netflix. Dit hebben wij niet zelf gedaan. Ik moet nog even nakijken of ik een chatbericht nog op mijn pc heb staan waarin een andere medewerker ook nog bevestigde dat Netflix de eerste 3 maanden gratis was.
Op deze actie staat toch in mijn ogen echt heel duidelijk dat de eerste 3 maanden 49 euro is voor vaste of mobiele telefoon (in mijn geval is was dit vaste telefoon die nu pas 1 weekje aangesloten is) onbeperkt internet en tv (inclusief Netflix). In deze actie staat niets wat mij zou laten twijfelen dat Netflix gewoon gratis is de eerste 3 maanden
Hallo M C
De promotie werd op jouw abonnement geactiveerd, dus zou in orde moeten zijn.
Ik zie wel dat de eerste factuur nogal verwarrend is, maar dat er ondertussen hiervoor correcties werden opgemaakt.
Je krijgt 3 maanden het abonnenemt zoals beschreven aan 49euro.
Nu werd er wel een dossier opgemaakt en je zal nog telefonisch worden gecontacteerd.
Welke promotie bedoelt u? De 3 maanden aan 49 euro? En hoe zit het dan met netflix?
Welke promotie bedoelt u? De 3 maanden aan 49 euro? En hoe zit het dan met netflix?

Ja, die korting.
blijkbaar was het pack oorspronkelijk verkeerderlijk geactiveerd, maar dit werd rechtgezet in de loop van de maand mei.
en dan werd ook de promotie geactiveerd.
Daarom dat de eerste facture zo verwarrend is en dat er correctiest zijn opgemaakt.
De volgende factuur zou correct moeten zijn. 🙂
Oke dat is dus wat betreft de prijs, maar u zegt niets over netflix? Want dat was ons probleem.
De promotie dat je vermeld was 49euro voor alles inbegrepen, ook netflix.
Dus op volgende factuur zou dit correct moeten aangegeven zijn. 🙂
Oke dank u wel voor de opheldering!
graag gedaan. ;)
Indien je nog iets opmerkt, laat je het maar weten hé.
Prettig weekend.