Vraag

Getrouwheidspremie

  • 28 February 2023
  • 11 reacties
  • 153 Bekeken

Beste,

ik merkte dat mijn getrouwheidskorting verstreken is en betaalde deze maand dus meer voor mijn abonnement. Uit het verleden weet ik dat je die korting als klant ieder jaar weer moet aanvragen. Is het mogelijk om dit voor mij weer in orde te maken aub? Of moet ik hiervoor naar de klantendienst bellen?

Mvg,

Kathy


11 reacties

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je hiermee verder zouden kunnen helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je hiermee verder zouden kunnen helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik vulde mijn profiel aan. Bedankt Martin.

Reputatie 7
Badge +3

@Kathy_V1976 Ik heb deze terug geactiveerd via order R000000110000P0YX8.Groetjes,Joel

Dankjewel! 😊

Beste,

 

ik ben reeds 5 jaar trouwe klant bij jullie en ben tevreden van jullie dienstverlening. Echter vind ik wel dat ik na 5 jaar toch recht heb op jullie getrouwheidspremie? Alvast bedankt om dit te bekijken en in orde te brengen. 

Reputatie 7
Badge +3

@FDBR  Dit is in orde. Groetjes, Luc

Reputatie 5
Badge +3

Hallo,

Ik merk vandaag op mijn factuur van februari dat de promotie: Uw trouw beloond op internet -5 euro en telefoonlijn -5 euro (getrouwheidspremie)  is verstreken, kunnen jullie dat terug activeren a.u.b.?

Alvast bedankt,

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01  Dit is in orde. Groetjes

Reputatie 5
Badge +3

@jdm_01  Dit is in orde. Groetjes

Beste Luc,

Alvast bedankt.

mvg

Janick

Reputatie 5
Badge +3

 

Tip: noteer in het login-profiel je klantgegevens (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Dus als ik het goed begrijp kan men privé berichten via “ticket” versturen?

mvg

Is niet helemaal het zelfde als je een privé bericht stuurt naar een PX medewerker krijgt hij dit bericht op zijn naam binnen en via ticket kan ieder PX medewerker dit lezen maar zij zullen dit zo maar niet lezen/opmerken, tenzij ze er specifiek om gevraagd hebben om gegevens in je veld ticket te zetten, om bv verder te kunnen met het probleem of met wat je gevraagd hebt in je bericht.

Reageer