Vraag

Getrouwheidskorting

  • 21 May 2023
  • 19 reacties
  • 288 Bekeken

  • Apprentice
  • 6 reacties

Hoi,

 

ik zie hier heel wat berichten over mensen die een getrouwheidskorting ontvangen.

Zelf ben ik al meer dan 10 jaar klant, maar nog nooit iets hierover gehoord.

Komen wij ook in aanmerking hiervoor en hoe activeer ik dit?

 

Groeten

 

Tom


19 reacties

@T0m Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@T0m Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Bedankt, Martin, (voor beide reacties), dit had ik inderdaad reeds op voorhand ingevuld

Reputatie 7
Badge +3

@T0m

ik kan dit voor je laten nakijken

bij toekenning ontvang je hiervan per mail een bevestiging.

We zullen eerst dat lopend order over decoder moeten laten doorstromen/afwerken.

Ik zal het opvolgen.

Groetjes

Tina

Hoi,

 

ik zie hier heel wat berichten over mensen die een getrouwheidskorting ontvangen.

Zelf ben ik al meer dan 10 jaar klant, maar nog nooit iets hierover gehoord.

Komen wij ook in aanmerking hiervoor en hoe activeer ik dit?

 

Groeten

 

Tom

@T0m

ik kan dit voor je laten nakijken

bij toekenning ontvang je hiervan per mail een bevestiging.

We zullen eerst dat lopend order over decoder moeten laten doorstromen/afwerken.

Ik zal het opvolgen.

Groetjes

Tina

Een getrouwheidskorting zou ik ook wel willen na al die jaren bij Proximus te zijn. 
wat moet ik hier voor doen ? 

@T0m Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd 

Hoi,

 

ik zie hier heel wat berichten over mensen die een getrouwheidskorting ontvangen.

Zelf ben ik al meer dan 10 jaar klant, maar nog nooit iets hierover gehoord.

Komen wij ook in aanmerking hiervoor en hoe activeer ik dit?

 

Groeten

 

Tom

@T0m

ik kan dit voor je laten nakijken

bij toekenning ontvang je hiervan per mail een bevestiging.

We zullen eerst dat lopend order over decoder moeten laten doorstromen/afwerken.

Ik zal het opvolgen.

Groetjes

Tina

 

Een getrouwheidskorting zou ik ook wel willen na al die jaren klant te zijn .

wat moet ik hiervoor doen ? 

@Thomas roels 

Gewoon afwachten tot een PX forummedewerker hier de draad opneemt en dit laat nakijken.
Bij goedkeuring ontvang je mail ter bevestiging “wijziging pack”, maar dat gaat dan over de toegevoegde korting.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

 

@Martin 

wat schrijf ik dan exact bij ticket ? 

@Thomas roels Voor uw vraag om getrouwheidskorting moet er niet iets specifiek vermeld worden als de rest van de gegevens zoals klantnummer enz. maar aangevuld zijn zodat een PX medewerker (moderator) hiermee direct verder kan.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Thomas roels getrouwheidskorting toegevoegd vanaf 01/06/2023, je ontvangt een bevestiging per mail! Groetjes, Heidi

@T0m

ik kan dit voor je laten nakijken

bij toekenning ontvang je hiervan per mail een bevestiging.

We zullen eerst dat lopend order over decoder moeten laten doorstromen/afwerken.

Ik zal het opvolgen.

Groetjes

Tina

Ik heb gisteren de decoder ontvangen, werkt perfect, super!

Nog enig nieuws ivm de getrouwheidskorting?

 

Groeten,

 

Tom

Reputatie 7
Badge +3

Dag @T0m getrouwheidskorting gaat in voege vanaf 01/06/23, voor 12 maanden. Een bevestiging volgt per mail! Groetjes, Heidi

Dag @T0m getrouwheidskorting gaat in voege vanaf 01/06/23, voor 12 maanden. Een bevestiging volgt per mail! Groetjes, Heidi

Hoi,

ik heb ondertussen de factuur van zowel juni als juli gehad, maar geen getrouwheidskorting ontvangen. Ook heb ik nooit een bevestiging via mail gekregen. Kunnen jullie het even nakijken en rechtzetten aub?

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @T0m blijkbaar is deze korting niet cumuleerbaar met de korting via je werkgever. Ik probeer het via een omweg, activatie vanaf 01/08/2023. Laat je mij weten of je nu een bevestigingsmailtje ontvangt? Groetjes, Heidi

Dag @T0m blijkbaar is deze korting niet cumuleerbaar met de korting via je werkgever. Ik probeer het via een omweg, activatie vanaf 01/08/2023. Laat je mij weten of je nu een bevestigingsmailtje ontvangt? Groetjes, Heidi

Dag Heidi, tot op heden heb ik spijtig genoeg nog geen bevestigingsmailtje ontvangen. Groeten, Tom.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @T0m ik zie nu dat er vanuit het manuele systeem geen bevestigingsmail wordt verzonden. Maar geen nood, de korting staat klaar! Groetjes, Heidi

Dag @T0m ik zie nu dat er vanuit het manuele systeem geen bevestigingsmail wordt verzonden. Maar geen nood, de korting staat klaar! Groetjes, Heidi

Bedankt Heidi, ik hou het in de gaten

Dag @T0m ik zie nu dat er vanuit het manuele systeem geen bevestigingsmail wordt verzonden. Maar geen nood, de korting staat klaar! Groetjes, Heidi

Hoi Heidi, ik heb net mijn factuur voor augustus ontvangen, ik moet nu 3 euro meer betalen, geen korting te bespeuren...

Reputatie 7
Badge +3

@T0m

het spijt me dat het niet lukt

door je werkgeverskorting wordt onze inleiding altijd geannuleerd.

 

groeten,

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @T0m korting stond klaar, maar werd niet automatisch verrekend. Je maandelijkse aanrekening is hoger omdat de tussenkomst via de werkgever lager is, best bij hen eens navragen. Groetjes, Heidi

Reageer