Beantwoord

Getrouwheidskorting


Reputatie 2

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. 
Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 
😉

Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door Joel M 2 March 2023, 15:53

Bekijk origineel

122 reacties

Het zal wachten worden op een reactie van een Proximus moderator vanaf dinsdag, deze reacties zijn niet “in real time”, kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ppp vanaf 01/06/2023 staat er opnieuw getrouwheidskorting actief. Bevestigingsmail is onderweg! Groetjes, Heidi

Super!!! Bedankt Heidi! 

Reputatie 7
Badge +3

@Ppp 

ik zie dat er via de klantendienst een order is ingegeven voor vernieuwing vanaf 1-6

je hebt hiervan ondertussen ook bevestiging ontvangen via mail.

Groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Ppp  Dag, Ik zie dat deze opnieuw geactiveerd is van 01/06/2023 - 30/06/2024. Groetjes 

Beste moderator

 

Ook ik stel vandaag op mijn meest recente factuur vast dat mijn getrouwheidskorting is verdwenen.

Kan u dit verlengen voor mij?

 

Mvg

Hélène

Reputatie 7
Badge +3

@Heleneg 

het nodige wordt gedaan

bevestiging wordt per mail verzonden bij activatie (vermoedelijk vanaf 1-7)

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Ppp  Dag, deze is geactiveerd op 1/6/2023 en loopt tot 2/7/2024. Groetjes

Beste moderator,

 

Zou het mogelijk zijn mijn getrouwheidskorting te verlengen?

Je kan mijn klantnummer terugvinden in mijn profiel.

 

Bedankt!

Groeten,

Joeri

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JoeriO Vanaf 01/07/2023 staat er opnieuw 12 maanden korting actief, een bevestiging volgt per mail! Groetjes, Heidi

Beste,
Voor we geldt deze getrouwheidskorting precies? Kan ik hier ook in aanmerking voor komen? Op dit moment krijg ik al een tijdelijke korting omwille van enkele dagen storing (internet en tv). Kan ik deze combineren?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @N_D  De korting wat ze je geactiveerd hebben, n.a.v. de storing,  is identiek aan de getrouwheidskorting. Groetjes

Beste 
 

Ook ik stel vandaag op mijn nieuwe factuur vast dat mijn getrouwheidskorting is verdwenen.

Kan u dit ook voor verlengen voor me?

Mvg,
Stefaan

Beste,

Ik zie dat al een lange tijd geen getrouwheidskorting meer heb, kan dit terug geactiveerd worden?

Alvast bedankt ervoor ;)

@HeidiE Kan je mijn getrouwheidskorting terug verlengen aub? Mijn profiel zou inorde moeten zijn.

Alvast bedankt!

Reputatie 2
Badge

hallo ik vroeg mij af of ik ook recht heb op  getrouwheidskorting ? omdat ik nog maar  een maand of 5 klant ben bij proximus.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stefaan_033 getrouwheidskorting vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Een bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ufuk getrouwheidskorting opnieuw actief vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ronp ook voor jou staat er opnieuw getrouwheidskorting actief vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Necroslave84 jij geniet nog van korting. Als deze afgelopen is, kijken we het graag opnieuw voor je na! Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Beste

Ben reeds jaren klant zou U willen nakijken of ik in aanmerking kom voor een getrouwheidkorting?

Bedankt en de beste groeten

Witte herder

Reputatie 7
Badge +3

@Witte Herder 

Je vorige korting is zojuist verlopen.

we dienen een nieuwe aanvraag in met activatie vanaf 1-8-23.  Bij activatie volgt een automatische bevestiging via mail.

Groetjes

Tina

Reputatie 2

Zag dat mijn korting deze maand ook weggevallen was.
Kan deze terug geactiveerd worden?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mars er staat opnieuw getrouwheidskorting klaar vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Dag @Mars er staat opnieuw getrouwheidskorting klaar vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Bedankt @HeidiE 

Reageer