Beantwoord

Getrouwheidskorting


Reputatie 2

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. 
Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 
😉

Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door Joel M 2 March 2023, 15:53

Bekijk origineel

122 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sandra_065 Ik heb deze terug geactiveerd via order R000000110000P1KUV. Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Joel M : Super, dank je wel!😀

Reputatie 2

Kom ik in aanmerking voor die korting? Mijn gegevens zijn ingevuld kunnen jullie eens kijken aub?

Reputatie 7
Badge +3

@Scottom Dag, ik heb deze voor je geactiveerd. Je krijgt nog een bericht van wijziging hiervan. Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

Dit is de eerste keer dat ik van een getrouwheidskorting hoor. Wat zijn de voorwaarden om hieraan te voldoen? Ikzelf ben al meer dan 12 jaar klant, mijn moeder voor zover ik weet al heel haar leven. 

Zowel mijn eigen als mijn moeder haar klantnummer zijn aangevuld in mijn profiel. 

Ter bijkomende info: in afwachting van een reactie van een PX moderator…..

die moet trouwens nu elk jaar opnieuw aangevraagd worden, zelfs al werd die al vroeger toegekend.

Reputatie 7
Badge +3

@Evy_01  Dit is in orde, .btw voor Roos liep er al een getrouwheidskorting. Deze heb ik terug verlengd. Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

@Luc.M  Wauw, super! Heel blij dat ik dit “ontdekt” heb, bedankt! 

De mama belde reeds dat ze een ‘rare’ sms kreeg van proximus, dus dit was zelfs nog rapper in orde dan dat ik haar kon verwittigen. ;) Ze herinnerde zich niet dat ze vroeger al een korting gekregen had, maar was nu in ieder geval heel blij!

Reputatie 7
Badge +3

@Evy_01  Graag gedaan. 

Dag Luc,

 

Ik ontving vandaag onze nieuwe factuur en de getrouwheidskorting lijkt plots verdwenen te zijn. Zou u deze voor ons terug kunnen activeren?

 

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Saruri vul je de klantgegevens aan in het profiel hier, voor nazicht? Groetjes, Heidi

@HeidiE Dag Heidi, ik heb mijn klantnummer in mijn profiel toegevoegd. (privé) 

Reputatie 7
Badge +3

@Saruri ik zie geen toevoeging, heb je op bewaren geklikt? 😉

@HeidiE Mijn excuses, dat was ik inderdaad vergeten. :) Nu zou het in orde moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@Saruri de nieuwe getrouwheidskorting start vanaf 01/06/2023, een bevestiging volgt per mail!

Beste

Aan welke voorwaarden moet je voldoen om een korting te krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tony_019 ook voor jou mag ik een getrouwheidskorting toekennen vanaf 01/06/2023, met een duurtijd van 12 maanden. Na deze periode mag je contact met ons opnemen en kijken we graag na of je opnieuw voor een korting in aanmerking komt. Een bevestiging van deze activatie volgt per mail! Groetjes, Heidi

Beste,

Kan mijn getrouwheidskorting terug geactiveerd worden ?
Alvast bedankt.

Mvg,

 

Karen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Karen F. de nieuwe korting gaat in vanaf 01/06/2023, een bevestiging wordt per mail verzonden. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Even langs deze weg proberen dan, is er voor mij getrouwheidskorting? ik had ze in het verleden maar nu niet meer, enkel prijsstijgingen en trager internet (dus laat je vooral gaan met het bedrag :p )

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 

We vragen het na

bij indiening ontvang je bericht via mail

Groetjes

Tina

Goedemiddag, ik ben plots mijn getrouwheidskorting voor internet kwijt? Kan deze terug geactiveerd worden aub?!? 
 

bedankt. 

@Ppp 
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te laten natrekken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Ppp 
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te laten natrekken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. 
 

hey Martin, ik heb het in orde gebracht! Thanks

 

@Ppp 
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te laten natrekken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. 
 

hey Martin, ik heb het in orde gebracht! Thanks

 

Is er nog nieuws aub?

Reageer