Vraag

Getrouwheidskorting

  • 2 November 2022
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Beste,

 

Vandaag heb ik navraag gedaan om een flexpack met Playstation te nemen.

Aangezien ik al meer dan 20 jaar klant ben kom ik niet in aanmerking en kreeg ik de mededeling om een getrouwheidskorting te vragen. Ik blijf het spijtig vinden dat de marketing afdeling enkel nieuwe klanten probeert te lokken met geschenken maar niets doet om de bestaande klanten tevreden te houden. Daar kan Proximus nog iets van leren van andere grote bedrijven. Door bestaande klanten ook van deze promotie te laten genieten bind je ze ook 2 jaar langer aan jullie en zijn bestaande klanten ook tevreden dat ze van een aanbieding kunnen genieten.

 

Kan via deze weg de getrouwheidskorting geactiveerd worden of via welke weg kan ik de getrouwheidskorting aanvragen.

 

Groetjes

 

Kristof


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof174 Er is momenteel nog een lopend order voor de levering van de Iphone Pro 256GB Space Black.Van zodra dit order is verwerkt kan ik de getrouwheidskorting inleiden.Ik heb dossier 51533301 aan mezelf toegekend om dit in orde te maken.Als de korting is ingeleid ga ik u hiervan verwittigen via deze weg.Groetjes,Joel

Dat kan inderdaad via deze weg en moet je gewoon wachten tot morgen als een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je hierbij verder te helpen.

@ PX_Forummedewerkers,
zie ook bericht van HeidiE van PX daarnet op het bericht van

→ geschenk enkel voor nieuwe klanten | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof174 Getrouwheidskorting voor 12 maanden ingeleid.U krijgt via mail bevestiging.Groetjes,Joel

Reageer