Vraag

Getrouwheidskorting

  • 15 September 2022
  • 15 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Op mijn laatste afrekening (documentnummer 7245914*** - klantnummer 2149***) heb ik opgemerkt dat de getrouwheidskorting van 5 euro is weg gevallen. Hoe kan dit opnieuw geactiveerd worden?


15 reacties

moet inderdaad jaarlijks opnieuw aangevraagd worden en de prox forummedewerkers (moderators) zullen dit verder natrekken als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor de reactie. Hopelijk komt dit goed tegen de volgende factuur...

Reputatie 7
Badge +3

@jowantje 

ik maak en dossier op en kijk het na.

We houden je op de hoogte.

groetjes

Tina

Reputatie 2
Badge

Alvast bedankt.

Reputatie 2
Badge

Vandaag kreeg ik deze melding per mail. De getrouwheidskorting is dus blijkbaar opgezegd… Dat wist ik reeds. De vraag was om ze te hernieuwen...

Reputatie 7
Badge +3

@jowantje 

ik heb je in een privéberichtje uitleg gegeven over wat ik moest doen om je korting te laten heractiveren.

Komt in orde.

Groetjes

Tina

Reputatie 2
Badge

Getrouwheidskorting ondertussen opnieuw actief. Bedankt voor de tussenkomst van Tina.b. Toch spijtig dat dit ieder jaar opnieuw een gedoe is om die getrouwheidskorting te laten verlengen.  Een ‘trouwe klant’ blijft m.i. immers ‘trouwe klant’...

Mijn getrouwheidskorting is ingegaan op 9 november 2021.
Ben ik te vroeg om verlenging aan te vragen?
Ik zou de getrouwheidskorting alleszins graag nu al willen aanvragen omwille van persoonlijke omstandigheden (die ik niet op een publiek forum wil bekend maken)
Dank hiervoor!

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie Deze kan pas vanaf 10/11/2022 terug aangevraagd/ingeleid worden.Groetjes,Joel

Okee, die datum probeer ik alvast in het oog te houden. 
De 10e zou nog moeten lukken.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mutlie ik zal een dossier voor mezelf opmaken en het verder opvolgen, dan hoef je je hier alvast geen zorgen om te maken! Groetjes, Heidi

@HeidiE
Dank je wel!
Ik ga door een moeilijke periode, het zal nog even duren.
Voor alles zorgen is nu niet altijd even gemakkelijk.
Ik ben je dankbaar!!

@Mutlie Wat je zorgen ook mogen zijn, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.

@Martin 

Dank je wel! Het gaat me redelijk goed, iedere dag iets beter, maar het zal toch nog even duren eer alles terug helemaal normaal wordt. Ondertussen pak ik langzaamaan de draad weer op. Alles komt in orde!

@HeidiE 

Denk je aan mij? Dank je wel!!! 👍

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie ik ben je niet vergeten, de verlenging is ingegeven! 😉

Reageer