Vraag

Getrouwheidskorting

  • 10 January 2022
  • 18 reacties
  • 385 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben al jaren trouwe klant van Proximus, voorheen Belgacom, en heb, van zodra het bestond een pack gehad. Nu is mijn getrouwheidskorting afgelopen. Kan deze terug geactiveerd worden?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Paul_050 ik maak dossier 49975428 voor mezelf en zal opnieuw 12 maanden getrouwheidskorting activeren vanaf 01/02/2022 tot 31/01/2023. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Beste

Ben reeds jaren klant zou u eens willen nakijken of ik aanmerking kom voor een getrouwheidskorting? 

Bedankt en de beste groeten

Witteherder

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Witte Herder ik maak dossier 50677084 voor mezelf en zal 12 maanden getrouwheidskorting activeren vanaf 01/06/2022 tot 31/05/2023. Groetjes, Heidi

Beste, zou het mogelijk zijn om te bekijken of ik ook in aanmerking kom voor een eventuele getrouwsheidskorting, ik vermoed dat dit wel moet kunnen aangezien ik al meer als 10jaar mobiele klant ben, steeds correct betaal en eind dit jaar een proximus aansluiting voor de woning ga aanvragen. In de begin jaar heb ik van een korting genoten van 1 jaar omdat ik van mij toenmalig pay en go nummer naar een abo ging. 
 

al vast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Matthias93 

Je vraag is in behandeling.

Indien promo wordt toegepast, ontvang je bevestiging via mail.

vriendelijke groeten

Tina

Hallo is mogelijk om getrouwheidskorting na te kijken voor klantennummer: 61768****

Reputatie 7
Badge +3

@Jamin96 

dat is niet je eigen klantennr?

groeten

Tina

@Jamin96

dat is niet je eigen klantennr?

groeten

Tina

Klopt van mijn moeder dat jaren klant is f.l.

Reputatie 7
Badge +3

@Jamin96 

k laat nakijken wat mogelijk is.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Jamin96 Zie info privébericht.Groetjes,Joel

Wat zijn de voorwaarden om van een getrouwheidskorting te kunnen genieten?

Reputatie 7
Badge +3

@StellaLL   Dag ik kan je helaas geen getrouwheidskorting activeren daar je een lopend Proximus affinity hebt lopen. Deze beide zijn niet compatibel. Groetjes Luc

Beste

Ben al ongeveer 7jaar klant en vraag me af of ik in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting. Alvast bedankt

Reputatie 2

Mijn getrouwheidspremie loopt deze maand af. Kan deze opnieuw verlengd worden a.u.b .

Trouwe klant sinds de jaren 70. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@filipminnaert  Dag Filip, is geactiveerd. Fijne dag nog

Reputatie 7
Badge +3

@Paul_050  Dit is in orde. Groetjes Luc

Reputatie 2

Wat zijn nu de voorwaarden voor die “getrouwheidspremie”? Ik kan het nergens vinden...

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane  Dag, dit is voor bestaande klanten met een Internet pack. (Niet voor klanten met een splitplan werkgever, Affinity, Tao, of een andere promo die een korting geeft op het pack.) Groetjes 

Reageer