Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1042 Bekeken

Hallo, mijn getrouwheidskorting is deze maand afgelopen. Kan deze terug geactiveerd worden?


This topic has been closed for comments

86 reacties

Reputatie 1

Dus voor de duidelijkheid , ik behou 1 modem en 2 decoders.

Reputatie 1

Dus voor de duidelijkheid, ik behou 1 modem en 2 decoders. Alles blijft zoals het is. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f   Omdat je als bestaande klant jouw apparatuur reeds hebt en hier niets aan wou veranderen (enkel het pack), had je eigenlijk die extra decoder niet moeten aanduiden. Maar is bij deze rechtgezet. PS: de link geeft even een vertekend beeld. Er zal niets worden geleverd. Groetjes, Antonella

dit bericht gewist hier, was al beantwoord cfr. antwoord hierboven van  @AntonellaD 

Reputatie 1

@AntonellaD  Ok, bedankt, hoor. Ik ben gerustgesteld. Groetjes Nathalie

Reputatie 5
Badge +3

Hoeveel bedraagt die getrouwheidskorting?

Het is wel zo dat ik hier opmerk uit verschillende berichten in dit verband, dat die tijdelijke korting soms 6 maanden en som 12 maanden, niet voor iedereen de zelfde is (5€/10€) en blijkbaar afhangt van je pack samenstelling en extra’s?

Reputatie 7
Badge +3

Idd, zoals @Martin al aangeeft, is de korting afhankelijk van je pack samenstelling/abonnementsgelden/historiek @jdm_01 . 

Reputatie 5
Badge +3

@HeidiE

Tot december hadden wij om reden van een handicap van mijn echtgenote (attest vorig jaar opgestuurd) een mooie korting van 22 euro, 10 voor telefoon en 12 euro voor internet of omgekeerd weet het niet meer juist, onlangs daarvoor terug gebeld met de vraag of deze korting kon worden verlengd, en dat ging blijkbaar niet meer.

De zeer vriendelijke dame geeft dat gereduceerd naar 5 euro wat een heel stuk minder is, ok beter dan niets meer maar is toch een aanzienlijk verschil!

Heb terwijl dat gesprek mijn Familus pack omgeruild naar een Flex pack bij dezelfde dame. 

Kan er nog iets worden gedaan aan die korting?

klantennummer: 20206**

mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jdm_01 ik maak hiervoor dossier 50032970 voor nazicht door de juiste dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie12f  Voor jou is het in orde. De korting staat actief gedurende 12 maanden (start op 01/02/2022). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01  Voor jou heb ik het ook even nagekeken.

De kortingen van 10 euro op jouw internet en 12 euro op de vaste lijn gedurende 12 maanden werden toegepast van 01/01/2021 tot en met 31/12/2021. Deze kunnen niet meer worden geactiveerd want dit waren tijdelijke promoties en hadden geen betrekking op het hebben van een handicap.
Volgens het BIPT heb je geen recht op het sociaal telefoontarief, tenzij er documenten worden vertrekt die dat recht aantonen. Je krijgt eerstdaags een brief van het BIPT met de reden van weigering.
Op 13/01/2022 werd jouw Familus pack gewijzigd naar Flex met behoud van de 2de decoder en de TV-optie Pickx Sports. Voor Famulis zonder kortingen was jouw maandelijkse prijs € 96,49. Met Flex zal dat € 94,99/maand worden. Dit is anderhalve euro per maand goedkoper. Veder werd ook de getrouwheidskorting geactiveerd (5eur/12mnd) waardoor je het eerste jaar € 89,99/maand aangerekend zal krijgen.
In jouw Familus pack betaalde je maandelijks een meerprijs voor het verbruik met de vaste lijn voor de oproepen tijdens de piekuren. De meerprijs voor dit verbruik zal met Flex wegvallen aangezien je nu de klok rond onbeperkt (24/7) met de vaste lijn kunt bellen naar vaste nummers en 1000 minuten/maand naar gsm-nummers (nationaal, uitgezonderd speciale en betalende nummers).
Wat je nu voor Flex zult betalen komt dus +/- overeen met jouw laatste 3 Familus facturen met de meerkost voor het verbruik op de vaste lijn.
De getrouwheidskorting is helaas niet cummuleerbaar met andere kortingen en promoties.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 5
Badge +3

@AntonellaD 

Bedankt voor de reeds gekende info,

Ik wist dat mijn echtgenote bij Prox geen recht had op een sociaal tarief, maar een jaar geleden toen ik daarvoor belde was de operator gunstig gezind en heeft ons die korting voor een jaar toegestaan wat ik ten zeerste heb geapprecieerd. Bij de watermaatschappij en Luminus worden er op vertoon van het FOD attest en nog andere para meters wel een sociaal tarief toegepast! BIPT telt daar niet!

mvg 

 

 

Beste, 

Onze getrouwheidskorting en promotie WiFi Booster zijn sinds enkele maanden afgelopen. 

Kunnen jullie eens bekijken of wij hier mogelijks terug recht op hebben? 

Alvast bedankt voor uw inspanningen. 

Mvg, 

Esmee

 

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 

sinds 13-1-22  is er een korting van toepassing.

Groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Esmee_C 

ik laat nakijken wat voor jullie nog kan

In een Flex S pack is de wifi booster inderdaad niet gratis inbegrepen

Ook kortingen zijn zeldzaam omdat dit pack al scherp geprijsd is;

We kijken het na.

Groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +3

Beste Tina,

In mijn Flex pack is er toch een booster voorzien, staat vermeld in mijn bevestiging van mijn wijziging die ik van per mail heb ontvangen. Om te bestellen moest ik jullie daarvoor contacteren

mvg 

Ter info: bij iedere flex met een vaste lijn inbegrepen zit kan je een gratis booster aanvragen in bruikleen en bij deze heb je dit gedaan dus zullen ze dit dan wel voor u in orde brengen….

Reputatie 5
Badge +3

Was toch gratis? Heb dezelfde dag van mijn aanvraag flex nog terug gebeld om de wi-fi booster aan te vragen maar ondertussen nog geen bevestiging gekregen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 

inderdaad, wie wil kan een gratis wifi booster aanvragen bij een volledig Flex pack.

zal ik het toestel laten opsturen?

groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +3

@tina.b 

Als je zo vriendelijk wil zijn mag je een booster opsturen.

Alvast bedankt

Janick

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 

Aanvraag is ingediend

Bevestiging is onderweg via mail

voorziene levering (?) “home delivery” op vrijdag 21-01

groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +3

@tina.b 

Bedankt.

groetjes

Janick

Beste,

Kan er iemand controleren als er een getrouwheidskorting beschikbaar is op mijn lijn alstublieft?

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@boots  Dag, dit is in orde en geactiveerd. Groetjes Luc