Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1042 Bekeken

Hallo, mijn getrouwheidskorting is deze maand afgelopen. Kan deze terug geactiveerd worden?


This topic has been closed for comments

86 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S 

ik laat het nakijken

Indien je in aanmerking komt, ontvang je een bevestigingsmail.

groeten

tina

Reputatie 2

Hallo Tina, vandaag bevestigingsmail ontvangen. Het is in orde. Goede punten voor iedereen. 

Bedankt, groetjes Paul

Reputatie 2

@Mars Er staat sinds 1/12/21 een Internet retention actief van 10EUR per maand en dit gedurtende 6 maanden.Groetjes,Joel


Ik zag het om mijn factuur van december.
Top, bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S  Dag Paul, volgens de facturatie geniet u van een korting van 7 euro voor de periode 8/12/2021 tem 8/12/2022, dit maandelijks. Groetjes Luc

Hoi Tina,

 

hoelang moet je klant zijn om hiervan gebruik te kunnen maken?

Wij zijn 20+ jaren klant.

 

Groetjes, Danny

het gaat niet alleen om het aantal jaren alleen, ook wat je als abonnement hebt en hoe je pack samengesteld is, maar dat zullen de Prox medewerkers wel verder natrekken wat mogelijk is voor u, morgen als ze terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S  Dag Paul, ik heb dit vorige week voor je in orde gemaakt. groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Danny_Ann U geniet  momenteel van Promoties Promo Proximus Affinity Program.Zichtbaar op uw factuur.Groetjes,Joel

Bedankt voor de reactie Joel m,

 

als ik het goed begrepen heb, kan ik dus niet genieten van een getrouwheidskorting als ik in het affinity program zit.

Dit lijken me 2 verschillende zaken?

 

mvg,

Danny

Reputatie 7
Badge +3

@Danny_Ann Deze zijn inderdaad samen niet combineerbaar.Groetjes,Joel

Ik zie dat men getrouwheidskorting is weggevallen, kan deze terug Opnieuw geactiveerd worden? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mandanake we doen het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Hallo, 

Kunt u ook voor mij voor een getrouwheidskorting zorgen? Reeds 30 jaar klant en nog nooit van deze korting gehoord. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie12f Momenteel is er een order lopende voor de aanpassing van het pack naar Flex. Zodra deze is doorgestroomd, maak ik de korting voor jou in orde via dossier 50013168. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Super! Bedankt. Groetjes

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik zie op my proximus dat mijn abo overgeschakeld is naar Flex. Kun je de getrouwheidskorting toepassen a.u.b. ? 

Ik kreeg ook een mail om een afspraak te maken voor de levering. Wat niet van toepassing is voor ons vermits wij gewoon van Familus naar Flex zijn gegaan en alles gewoon houden. Mag ik die mail negeren? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  De omschakeling van het pack naar Flex is inderaad in orde. De levering betreft een nieuwe TV Box V7 dat in de bestelling werd aangevraagd. Om het lopend order af te werken, dient deze levering afgerond te zijn. De V7 zou dan de derde TV Box zijn. Was het de bedoeling om de V5 compact TV Boxen om te ruilen of wens je 1 van de V5 compact TV boxen op te zeggen? Laat hem mij maar gerust weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Nee, ik heb niets van apparatuur aangevraagd. Ik heb geen 3 tv boxen nodig. Wij hebben er nu 2 en willen deze gewoon behouden. 

Reputatie 1

 

Gewoon Flex S met 1 extra decoder en Pickx sporrs voor een totaalbedrag van 83,99 €.

Dezelfde configuratie als nu. Dit gaat toch niet weer verkeerd lopen, toch?

 
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  Bij verder nazicht zie ik dat in de bestelling voor de omschakeling naar Flex, die online werd doorgegeven, effectief een nieuwe V7 TV Box werd aangevraagd. Ik heb het order nu aangepast om deze V7 TV Box eruit te gooien. Als dit order erdoor is, activeer ik de beloofde korting. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik heb nochtans niets aangevraagd. Gewoon online Flex geselecteerd,Pickx Sports aangevinkt en 1 extra decoder voor een totaal van 83,99 €. Gewoon hetzelfde behouden als nu, onze modem met 2 decoders.

Dus qua apparatuur is alles ok nu? 

Reputatie 1

Ik kreeg nu een mail met bevestiging van wijziging. Deze lijkt te kloppen. 

Maar wat

is boodschappendienst juist die er op staat?

Reputatie 1

Oei, maar wanneer ik op de link klik in de mail staat ; uw pakket wordt klaargemaakt .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  Omdat je die 1 extra decoder hebt aangeduid heeft dit geresulteerd in de nieuwe decoder in het order, maar dat is niet erg hoor. Ik heb deze eruit gegooid en voor de apparatuur is het nu in orde. Het order is er bijna door. :slight_smile: Ik kan straks of morgen de korting zeker activeren. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Begrijp het nog niet. In de Flex is toch maar 1 decoder inbegrepen? Dus als je er 2 nodig hebt moet je toch 1 extra aanduiden? Dus 2 in totaal. Zoals ik nu heb.