Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1042 Bekeken

Hallo, mijn getrouwheidskorting is deze maand afgelopen. Kan deze terug geactiveerd worden?


This topic has been closed for comments

86 reacties

TUI: straks als een prox forummedewerker langs komt kan die dit verder regelen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@HJ87  Dag, dit is terug geactiveerd. Groetjes en een fijn weekend.

Reputatie 2

@Luc.M aan welke voorwaarden moet je eigenlijk voldoen om deze te verkrijgen?

Dat hangt af van je pack/samenstelling, bvb alleen internet abo komt niet in aanmerking, maar de proximus medewerkers kunnen dit verder natrekken of je al dan niet in aanmerking komt.

Maandag komen ze terug langs. 

Reputatie 7
Badge +3

@schaap69 Dag zoals @Martin  aanhaald, pack samenstelling / abonnementsgelden/geschiiedenis van de klant. Groetjes Luc

Reputatie 2

@Luc.M en aan wie zen gat moet je likken om te weten of je al dan niet in aanmerking komt :)

 

TUI: gewoon afwachten tot morgen, overmorgen… een prox medewerker langs komt, de ene proximus medewerker houdt zich meer bezig met bepaalde onderwerpen en de anderen dan weer met wat andere …. 

Reputatie 7
Badge +3

@schaap69 Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden. Groetjes, Antonella

Getrouwheidkorting? Nog nooit geweten dat dat bestond bij Proximus. Ik denk dat ik al zo’n 30 jaar klant ben. Dat lijkt mij wel redelijk trouw, niet?

Morgen komen ze terug langs en best indien nog niet gebeurd je forumprofiel aanvullen

     als volgt  👇

zoveel als mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 2

@AntonellaD bedankt!

 

Reputatie 4
Badge +1

Zou ook toch graag eens weten of ik in aanmerking kom voor zo een getrouwheidskorting ben ook al lang klant. Ook nooit eerder van gehoord trouwens. Gaan jullie het voor mij ook eens bekijken a.u.b.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fab4ever Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, e-mailadres enz)aanvullen op uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48 Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden.Korting is zichtbaar vanaf de factuur van december.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Fab4ever De getrouwheidkorting van 12 maanden staat bij jou al actief en wordt toegepast sinds 01/08/2021. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Hallo,

Vond het al bizar factuurbedrag, maar blijkbaar is de getrouwheid weggevallen. Is het mogelijk om te kijken wat hier terug mogelijk is?

Ben nog steeds trouw, en zelfs weer een jaartje extra ten opzichte van vorige keer ;-) - wat in mijn ogen toch wel chapeau is gezien we dagelijks die dekselse decoder moeten herstarten, resetten, stekker uit, stekker in en dan duimen dat het werkt… Maar ik ben oud aan het worden denk ik, want ik ben nog van de generatie waar je de tv kon opzetten met 1 knop en hopla daar was ie ;-)

maar je moest wel wachten tot de lampen warm werden :relaxed:

Reputatie 4
Badge +1

maar je moest wel wachten tot de lampen warm werden :relaxed:

1-0 heel mooie goal! :nerd:

 

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 De getrouwheidskorting werd terug geactiveerd voor de komende 12 maanden. Heb je dit met beide decoders aan de hand (V5 compact en V7) of enkel op ene? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD Dank je.

Het herstarten en de problemen zijn voornamelijk met de V7 (de andere wordt niet zoveel gebruikt maar die lijkt wel minder problemen te ondervinden)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175  Ik geef deze informatie door aan de technische dienst. Een medewerker zal contact met je opnemen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Mmm, getrouwheidskorting…
Heb ik daar ook al recht op?

Reputatie 7
Badge +3

@Mars Ik heb een dossier 49759168 aangemaakt.Ze gaan het nakijken en u erna hierover inlichten.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Mars Er staat sinds 1/12/21 een Internet retention actief van 10EUR per maand en dit gedurtende 6 maanden.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Trouwe klant sinds vele jaren. Ik denk zeker een stuk of 40. Zou ik graag eens weten hoeveel juist.

Getrouwheidskorting , iets voor mij ? Groetjes, Paul