Beantwoord

Getrouwheidskorting


Reputatie 2
Badge +1
Ik vroeg getrouwheidskorting aan en kreeg gewoon een nee.Toen ik vroeg waarom niet stuurden ze gewoon dat dat niets iets is waar je recht op hebt,maar dat dat een geste is zeg maar.Wat ik best begrijp,maar ben al mss 15 jaar klant.Is dat dan geen trouwe klant?Blijkbaar niet dus.Zijn er nog mensen die een nee gekregen hebben al?
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 June 2019, 18:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Louter ter info: er loopt al een jaren lange topic hieromtrent, alleen is er moeilijk uit af te leiden hoe Prox nu dit echt bepaald en welke voorwaarden er gesteld worden om deze korting te krijgen klik hier
Reputatie 2
Badge +1
Ik weet er al jaren een topic over is.Maar wil weten of er of mensen zijn die het aangevraagd hebben en een nee kregen.Nadat ze het al dan niet wel voor wel hadden.
hey Tascha

Wat bedoel je juist met getrouwheidskorting?
de affinity korting? of een promotie omdat je al jaren klant bent. 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Dag Samantha,im bedoel echt getrouwheidskorting omdat ik al jaren klant ben.
Het is mogelijk dat er een mix up was tussen getrouwheidskorting en affinity korting.
een affinity korting is effectief niet voor iedereen beschikbaar.

Maar normaal hebben wij wel promoties dat we kunnen toekennen aan trouwe klanten.
Ik zal eens kijken en ik houd je op de hoogte. 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Ok,dank je alvast.Maar denk ik duidelijk was in mijn mail,want zei ik het er voor ook al gehad heb.Dan kreeg ik als antw,letterlijk weet ikhet niet meer,maar kwam er op neer dat ik dan blij mocht zijn maar het een geste van proximus is en ik het nu niet krijg.
En dan bestaan er nog getrouwheidskortingen in alle geuren en kleuren, maar altijd beter dan niks hé 😉
Echt, bestaan die kortingen echt? 😲 😲

We zijn al 35 jaar (of zoiets toch) klant en gelukkig heb ik sinds een tiental jaar affinity korting via de werkgever, maar van cadeautjes voor trouwe klanten heb ik nog nooit gehoord. Nieuwe klanten krijgen TV's en zo.

Nooit gehoord is niet helemaal juist. Een ex-collega van mij beweerde dat ze regelmatig een aanbod kreeg van Proximus. Proximus zou haar, als goede klant, regelmatig opbellen en bood haar dan zomaar een nieuwe gsm/smartphone aan, of een maand gratis abonnement, of nog iets anders. En inderdaad had zij dan ook ietsje later een andere gsm/smartphone.

Omdat wij, de andere collega's, nooit iets hoorden van PX - behalve de factuur dan 😉 - en zij altijd, euh (ze moest hier eens meelezen), graag overmatig positief uitpakte met eigenlijk niks, maakten wij er niet veel van.

Toen ik dan op een keer ook een telefoontje kreeg van PX (callcenter) was dat met de vraag of ik niet wou overstappen naar een duurder (onnodig onbeperkt) abonnement. Kortom, we geloofden haar niet echt en die gsm zou ze wel zelf hebben gekocht, zeker?

Hoe zit het nu? Waarom krijg je een getrouwheidskorting als klant nooit spontaan, dus uitgaande van Proximus? Zij weten toch ook en beter dan wij dat we al vele jaren klant zijn?
Maak je geen illusies dat dit alleen maar bij Proximus het geval is, om er maar eentje op te noemen mijn pa was al gans zijn leven geabonneerd op de krant en was al enkele jaren op pensioen toen hij het per toeval van een ex collega te weten kwam dat deze krant korting gaf op het abonnement voor gepensioneerden! Kortom als je recht hebt op cadeautjes dan moet je het altijd zelf gaan uit vissen of te horen krijgen van anderen, op mss een paar uitzonderingen na !
even ter info. ;)

Wij hebben effectief redelijk wat promoties voor nieuwe klanten.
Maar dit staat niet in de weg dat we ook promoties hebben voor bestaande klanten.
In de voorwaarden van de promoties staat dit ook dikwijls genoteerd.
Ik zeg uiteraard niet dat alle promoties beschikbaar zijn, dat niet, maar check zeker de voorwaarden van een actie.
En indien jullie willen weten wat mogelijk is, kunnen jullie gerust naar de klantendienst bellen om te zien als er iets beschikbaar is voor bestaande klanten.
Tascha
Gezien het voor jou al een hele tijd geleden was, heb ik het nodige kunnen doen om een promotie te activeren.
Je krijgt hiervan een e-mail toegestuurd met meer details. 😉
Reputatie 2
Badge +1
Samantha,
alvast heel erg bedankt.Kijk uit naar de mail.
Maar om op u vorige mail ivm promoties voor bestaande klanten.Dit is voor zover ik weet,enkel bij overstap naar een ander,meestal duurder,abonnement.Indien je wil houden wat je hebt,als trouwe klant,zijn er geen promoties ofzo dacht ik.Of ben ik mis?
Ik ga niet zeggen dat alle promoties even interessant zijn, maar we hebben ook acties en promo's voor bestaande klanten die hetzelfde tariefplan behouden.
afhankelijk van type pack of tariefplan enzo, dus meestal zijn er wel een aantal "voorwaarden" om deze te mogen krijgen.
Best gewoon contact opnemen en dan kan er gekeken worden als er iets mogelijk is. 🙂