Vraag

gestructureerde mededeling vergeten bij overschrijving

  • 23 December 2021
  • 10 reacties
  • 1143 Bekeken

Beste,

Vandaag een betaling uitgevoerd, maar ik ben helaas de gestructureerde mededeling vergeten.

Hoe los ik dit het best op?


10 reacties

Zonder iets te doen is het opgelost.

Net eens gaan kijken bij my proximus en alles is betaald!

 

Alvast allemaal bedankt voor de raad en daad.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Ter info: dit heb ik nog niet meegemaakt tot nu toe en als je enkele dagen wacht, wordt het dan niet aangepast.

Als je via Belfius betaalt wordt het bijna direct aangepast en moet je zeker geen paar dagen wachten.

Via KBC. Zal wel goed komen hoop ik 😷😉🤗


Deze morgen afgewerkt 😷🤗👍

Reputatie 7
Badge +3

@VerheydenM Er worden verschillende checks gedaan op betalingen zoals op (gestructureerde) mededeling, maar ook op IBAN, naam,….. Ben blij dat het voor jou in orde is gekomen. Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

Ter info: dit heb ik nog niet meegemaakt tot nu toe en als je enkele dagen wacht, wordt het dan niet aangepast.

Als je via Belfius betaalt wordt het bijna direct aangepast en moet je zeker geen paar dagen wachten.

Reputatie 7
Badge +3

Bel met je mobiel toestel naar 0800 22 800 volg deze stappen : 

  1. bel je voor het nummer …..( uw nummer) druk op 1 
  2. bel je voor je aanrekening druk 1 
  3. voor vragen over je aanrekening of hoeveel je nog moet betalen druk op 1 

Dan hoor je of je aanrekening is betaald en automatisch krijg je een sms met bevestiging van je betaling ( als deze is geregistreerd bij proximus) met de mededeling “ Beste klant u heeft momenteel geen openstaande aanrekening meer”

 

Maar volgens mij ga je ook niet te horen krijgen dat ze betaald is zolang ze ook niet op myproximus als betaald aangegeven staat,

Link → Facturen | Proximus

NB: Over je mobiel verbruik van de lopende maand?

Maar akkoord je hebt dan twee wegen om het te controleren.

Prox forummedewerker zullen hier hoogst waarschijnlijk niet meer reageren nu maat morgen komen ze terug langs 

In principe wordt dit bedrag van je verschuldigd bedrag afgetrokken, maar een officieel antwoord kun je morgen van een Prox Forummedewerker krijgen.

Bvb. Ik heb het zelf al voorgehad dat ik een factuur eens per abuis 2 maal betaald had en dit bedrag werd gecrediteerd op mijn volgende factuur.

Reputatie 7
Badge +1

Heb gisteren mijn betaling uitgevoerd via MyProximus. Betaling geaccepteerd en van mijn rekening af. Op de MyProximus app staat nog steeds dat ik moet betalen. Dit is al de 2 de keer dat ik dit mee maak. Zijn er nog meer die dit meemaken 😷🤔

Reputatie 7
Badge +1

Ter info: dit heb ik nog niet meegemaakt tot nu toe en als je enkele dagen wacht, wordt het dan niet aangepast.

Als je via Belfius betaalt wordt het bijna direct aangepast en moet je zeker geen paar dagen wachten.

Via KBC. Zal wel goed komen hoop ik 😷😉🤗

ik zou na enkele dagen eens gaan kijken, grote kans dat het dan OK is.

Reageer