Beantwoord

Genieten van promo als abonnee

  • 24 December 2017
  • 5 reacties
  • 595 Bekeken

Reputatie 1
Beste,
ik ben reeds klant bij jullie, maar zou toch willen genieten van de promo met de LG TV, waarom kan dit alleen voor nieuwe klanten en niet voor de bestaande? ik hernieuw toch ook mijn abonement met upgrade naar tuttimus. Graag wat meer aandacht voor jullie bestaande klanten. Ik ben niet "for granted"!
JOhan Vanlauwe.
icon

Beste antwoord door JanDe 29 December 2017, 21:50

Bekijk origineel

5 reacties

Ter info zie > https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/promo-november-december-2017-41500#post592782
Reputatie 1
Beste,
ik kom juist van de Proximuswinkel van Merchtem,
deze persoon vertelde dat dit enkel ging voor bestaande klanten die nog GEEN internet verbinding hadden,
dus daar is het niet gelukt.
Ik denk dat er hier duidelijk moet gecommuniceerd worden, kan de LG promo ook voor bestaande klanten MET een internetabo?
Dank voor de reactie,
Johan Vanlauwe.
Reputatie 6
Badge +3
Johan, deze promotie is helaas niet voor bestaande klanten, maar dat betekent niet dat er in de toekomst geen zullen zijn. Fijn weekend. Jan
Beste
En hoe geraak je dan als bestaande klant aan die "toekomstige" promoties?
Ik heb er nog nooit één gekregen zonder er achter te vragen.
Er zijn ook nog NOOIT promoties aangekondigd voor bestaande klanten.
Wat heeft uw klant jvlauw nu aan uw antwoord ? Wat moeten bestaande klanten nu met uw antwoord ?
We worden gewoon afgescheept, lijkt me.
Beste, ik wens een gsm Huawei P10 lite te bestellen bij e shop. In tegenstelling tot vroeger moet je die nu afhalen in de proximuswinkel. deze is niet beschikbaar in mijn buurt wegens uitgeput. Wacht ik tot deze voorradig is of is er een andere mogelijkheid? Graag antwoord

Reageer