Vraag

geen wifi noch tv - 4 dagen lang - barre communicatie - compensatie?

  • 12 September 2021
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Beste

 

Sinds 6/09 omstreeks 17u is onze wifi en tv uitgevallen. 

Ik werk van thuis uit, dus wifi in onontbeerlijk ! 

Mijn dochter werkt uitsluitend digtiaal voor school, dus ook hier een groot probleem. 

 

Na meermaals telefonisch contact opgenomen te hebben, krijg je enkel een bandje afgespeeld 

"u kunt momenteel hinder ondervinden van incident dat heeft plaatsgevonden op ons netwerk, proximus doet er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen"

 

Vervolgens meermaals via de chatfunctie contact opgenomen waar je telkens opnieuw hetzelfde antwoord krijgt.

 

Alle begrip dat er een incident plaatsvindt en dit niet onmiddellijk kan verholpen worden maar dan verwacht ik wel dat proximus zelf zijn klanten informeert en een oplossing aanbiedt.

 

Na het zoveelste contact dinsdag via chat stelde een medewerker voor om mobiele data toe te kennen zodat we momenteel verder konden werken met een mobiele hotspot. 

Waarom stelt proximus dit niet automatisch ter beschikking na een panne die meer dan 12u duurt ! 

 

Ik vind het onaanvaardbaar dat dit slechts werd aangeboden na het zoveelste telefoontje en berichtje ! 

 

Dinsdagavond eindelijk een iemand van de technische dienst aan de lijn gekregen, die me informeerde dat het om een panne ging gelegen aan de autolei en dat de technieker die rond 13u ter plaatse was maar blijkbaar niet verholpen heeft. 

 

Woensdag 8/09 is het probleem nog steeds niet verholpen !

Neem opnieuw contact op via chat, ... zelfde verhaal, vraag of ze me kunnen informeren wanneer het probleem verholpen is, krijg ik als antwoord:

" bij een algemeen probleem meestal niet, nee omdat het dan over meerdere mensen gaat en de technieker daar te plaatse gaat niet in een hele straat aan elke deur aanbellen helaas "

 

Uiteraard verwacht ik niet dat de technieker van deur aan deur gaat maar wel dat proximus zelf zijn klanten informeert ! Een sms-je bijvoorbeeld. Deze panne ligt bij jullie en zorgt voor heel wat ongemak. 

 

Ik verwacht hiervoor een compensatie te ontvangen aangezien dit een groot ongemak betreft en we als klant voldoende betalen voor jullie diensten !

 

Verder wil ik graag benadrukken dat indien jullie zelf contact zouden opnemen met jullie klanten om ze te informeren en te depaneren bij een incident dat bij jullie ligt dit veel frustraties zou vermijden ! Op die manier behoudt je tevreden klanten.

 

met vriendelijke groeten

Rita Dirven


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Rita123456789 kan je je klantennr toevoegen aan je profile ? dan kijk ik hoever men staat met de herstelling

TUI: Compensatie kan je bekomen maar die zal pas kunnen bepaald worden van zodra de panne verholpen is.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reageer