Vraag

Geen toegang tot facturen op MyProximus

  • 26 October 2021
  • 8 reacties
  • 235 Bekeken

Ik heb een GSM abonnement via mijn werkgever (Canon) waar ik voor persoonlijke uitgaven (4411) gefactureerd wordt. Ik kan deze facturen niet meer zien op MyProximus (web & app). Ik heb deze facturen nodig om mijn onkosten te declareren. Zolang ik niet aan mijn facturen kan betaal ik dus niet meer. Blijkbaar ontvangen mijn collega’s deze facturen via mail, maar ik krijg enkel een SMS met het te betalen bedrag.


8 reacties

Klantnr. 95xxxxx

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick De Clercq Kan u het gsm-nummer  aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick De Clercq Ik heb een dossier 49526417 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en ook terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick De Clercq  De verzendingsmethode van de factuur werd alvast aangepast van enkel sms naar e-mail + sms. Voor MyProximus blijft dossier 49526417 lopende. Groetjes, Antonella

Beste,

Wij zijn reeds jaren klant bij proximus. reeds geruime tijd kunnen we onze facturen niet meer raadplegen. Als we inloggen op MyProximus en dan naar facturen gaan krijgen we een 404 boodschap.

wat gaan jullie hier aan doen.

Mvg

Etienne Rogiers
Voor Klokskekeur

Reputatie 7
Badge +3

@klokskekeur 

Beste,

als je in je forumprofiel je klantgegevens invult, zullen we dit verder laten nakijken:

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@klokskekeur Indien je nog problemen ondervindt met MyProximus, kan je de app best even verwijderen en opnieuw installeren. Helpt dit niet? Meld dat het probleem rechtstreeks aan de achterliggende dienst via de shaker (door in de app te schudden met het toestel). Groetjes, Antonella

Reageer