Om de faktuur in kwestie te betwisten heb ik een aantal documenten voorbereid die ik in bijlage wil doormailen. Zelfs al zou ik telefonisch contact kunnen leggen op een zondag, dan nog zou men mij een email adres moeten communiceren. Zet dat toch gewoonweg online, zoals iedereen. Ik vind in ieder geval geen specifiek email adres voor dienst fakturatie of zo.
Misschien zoek ik niet hard genoeg. Het valt wel op dat alle telecom operatoren (maar ook NMBS, De Lijn enz..) hun best doen om hun contactgegevens m.b.t. de verkoop kwistig op hun website uitstrooien. Maar contactgegevens vinden om klachten, problemen of andere onaangename zaken te melden is zoeken naar een speld in een hooiberg. Zo geeft een mens het op den duur wel op. En dat is ongetwijfeld de succesvolle bedoeling.
Ik denk dat Dominique Leroy teveel tijd stopt in Lotus Bakeries of graag haar tijd verdrijft in Liechtenstein bij Tango. De banken daar om de hoek leveren zonder twijfel betere service. Service begint bij de top. Ze gaf het tussen de lijnen toe op de radio.
Met vriendelijke groeten.
Eric Clerckx.
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineel