Beantwoord

Geen e-mail adres voor klachten/betwisting fakturen gevonden.

  • 7 January 2018
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Ik zoek me te pletter op de Proximus website om via email een faktuur te betwisten. Bellen op zondag kan enkel voor technische vragen. Chatten met medewerkers kan ook al niet op zondag. En verder wordt er verwezen naar Facebook, Twitter en dit forum. Ik gooi mijn issue niet graag openbaar te grabbel en zal dat hier ook niet doen. Dat is een zaak tussen Proximus en mij. Proximus moet van mij geen openbaar modderfiguur slaan. Daar slagen ze zonder mijn inbreng ruimschoots zelf in.
Om de faktuur in kwestie te betwisten heb ik een aantal documenten voorbereid die ik in bijlage wil doormailen. Zelfs al zou ik telefonisch contact kunnen leggen op een zondag, dan nog zou men mij een email adres moeten communiceren. Zet dat toch gewoonweg online, zoals iedereen. Ik vind in ieder geval geen specifiek email adres voor dienst fakturatie of zo.
Misschien zoek ik niet hard genoeg. Het valt wel op dat alle telecom operatoren (maar ook NMBS, De Lijn enz..) hun best doen om hun contactgegevens m.b.t. de verkoop kwistig op hun website uitstrooien. Maar contactgegevens vinden om klachten, problemen of andere onaangename zaken te melden is zoeken naar een speld in een hooiberg. Zo geeft een mens het op den duur wel op. En dat is ongetwijfeld de succesvolle bedoeling.
Ik denk dat Dominique Leroy teveel tijd stopt in Lotus Bakeries of graag haar tijd verdrijft in Liechtenstein bij Tango. De banken daar om de hoek leveren zonder twijfel betere service. Service begint bij de top. Ze gaf het tussen de lijnen toe op de radio.

Met vriendelijke groeten.

Eric Clerckx.
icon

Beste antwoord door Martin 7 January 2018, 18:21

Bekijk origineel

1 reactie

Ik zoek me te pletter op de Proximus website om via email een faktuur te betwisten

TUI:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer