Vraag

Geen beloning voor trouwe klanten?

  • 21 November 2019
  • 3 reacties
  • 830 Bekeken

Mijn ouders zijn al meer dan 50 jaar klant bij Proximus.  Op 72 jarige leeftijd hebben ze eindelijk de stap gezet naar een smartphone.  Hiervoor moeten ze hun Pay&Go-kaartje laten opnemen in een abo.

2 weken geleden naar de Proximus boetiek in Hasselt gegaan. Advies Tuttimus.

Vandaag bevestiging gekregen Familus (!!!)

Opnieuw 30 min met vriendelijke klantendienst aan de lijn gehangen om het in orde te krijgen.

Als je dan aan het einde smeekt om een cadeau voor 69 euro te mogen kiezen krijg je droogweg te horen dat dat voor nieuwe internetklanten is.  

Misschien eens voor 2 jaar overstappen naar Telenet.  Daar hebben ze ook leuke cadeau’s én daar kunnen bestaande abonnees MET een PACK diezelfde cadeau’s met een behoorlijke korting aankopen.

Neem daar eens een voorbeeld aan beste Proximus.
Ik ben trouwens ook al meer dan 20 jaar klant en dacht er ook aan een Tuttimuspakketje te nemen of zou ik opteren voor een Telenet Wigo pakketje….


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@JDuc

Aan de promotie van de cadeau’s zijn bepaalde voorwaarden verbonden:

Cadeaus: van 12/11 t.e.m. 02/02/2020, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus kiest. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling abonnement via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.

Uiteraard zetten we ook graag trouwe klanten in de bloemetjes. Vul je daarom even het klantennummer en telefoonnummer van je ouders in bij je profielgegevens? Geef een seintje zodra dit is gebeurd. Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,

Antonella

 

Beste, Klantnummer en telefoonnummer werden ingevoerd in profiel.

 

Reputatie 7
Badge +3

Prima, we kijken het na en informeren jullie verder. Grt, Heidi