Vraag

Geen antwoord van klantendienst na 3 reminders


Reputatie 1

Blijkbaar is klantvriendelijkheid de laatste tijd ver te zoeken bij Proximus? Een mail met 2 simpele vragen - over de android decoders en mijn fidelity korting bij een potentiele overstap van Tuttimus naar Flex - werd verstuurd naar de klantendienst op 22 maart, tot op heden zonder enige reactie.  Ook geen reactie op mijn reminders d.d. 28 maart, 6 april, en 12 april.  Ook de Facebook chat met die dwaze chatbot die enkel vragen verstaat die je zelf ook in de FAQ’s kan vinden werd gewoon afgesloten.  Ik ben 17 jaar klant van Belgacom / Proximus, maar moet misschien toch maar eens bekijken wat andere providers mij voor hetzelfde geld kunnen aanbieden.


13 reacties

Reputatie 1

Ik wacht ook nog steeds op de oplossing van mijn probleem van bijna 2 weken geleden…

Begrijp je frustratie en ben het helemaal eens dat klantenservice ondermaats is.

Ik heb al veel spijt gehad van mijn overschakeling van Telenet naar Proximus eind december vorig jaar...

Op Flex wordt er 5% korting geven voor een jaar, maar de Proximus forummedewerkers zullen waarschijnlijk pas morgen je kunnen verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Broeckie 

beste,

we hebben al je berichten goed ontvangen

Momenteel zijn ze samengebracht in 1 dossier.

Er is nog geen dossierbeheerder aangeduid.

Zelf kan ik pas volgende week dossiers behandelen :

ik volg het op : als er nog niemand is toegewezen, zal ik het op mij nemen. OK ? 

vriendelijke groeten,

Tina

 

Reputatie 1

@Broeckie

beste,

we hebben al je berichten goed ontvangen

Momenteel zijn ze samengebracht in 1 dossier.

Er is nog geen dossierbeheerder aangeduid.

Zelf kan ik pas volgende week dossiers behandelen :

ik volg het op : als er nog niemand is toegewezen, zal ik het op mij nemen. OK ? 

vriendelijke groeten,

Tina

 

Bedankt voor de reply Tina.

Ik hoor het volgende week dan wel...

Reputatie 7
Badge +3

@Broeckie 

goedemiddag, het dossier staat nu op mijn naam

nog enkele vragen voor jullie - zie privébericht…

groetjes

Tina

Reputatie 1

@tina.b 

Het wordt nog gekker: dan krijg je eindelijk antwoord, en dan is er ineens sprake van overzetting naar Flex, terwijl ik helemaal geen overzetting gevraagd heb…  

Voor alle duidelijkheid: ER MOET HELEMAAL NIETS OMGEZET WORDEN NAAR FLEX!!!!!!

Mijn vraag was alleen of ik mijn korting zou behouden bij een overstap - ik heb dus geen overstap aangevraagd, enkel een vraag hierover gesteld - en aangezien het antwoord nee is, heb ik geen interesse om over te stappen naar Flex.

Ik vraag me trouwens af waarom mijn getrouwheidskorting plots zou verdwijnen? Ik heb als trouwe klant - 17 jaar ondertussen - altijd een korting gekregen. Bij de overstap naar Tuttimus bleek die korting plots verdwenen. Ik heb toen gevraagd waarom die verdwenen was, en Proximus heeft dat toen rechtgezet, en mij de korting opnieuw toegekend. Nu stel ik eigenlijk gewoon dezelfde vraag, naar aanleiding van een potentiele overstap naar Flex, en zegt u opnieuw dat mijn korting terug zou verdwijnen???

Als ik het goed begrijp hanteert Proximus dus het principe dat hoe langer men klant is of hoe meer producten men afneemt, hoe minder korting men krijgt????

Bij flex is dit inderdaad anders daar kan je wel een korting krijgen van 5€ gedurende een jaar, maar dit zal wel verder met u besproken worden als een prox medewerker hier langskomt.

Reputatie 1

Bij flex is dit inderdaad anders daar kan je wel een korting krijgen van 5€ gedurende een jaar, maar dit zal wel verder met u besproken worden als een prox medewerker hier langskomt.

 

Het gaat niet over de korting die je op een pack krijgt, het gaat over de korting die je als klant krijgt.  Ik spreek dus niet over tijdelijke promo’s, maar over een getrouwheidskorting.

die valt bij flex inderdaad weg, maar ik laat uiteraard de verdere uitleg aan een proximusforum medewerker over.

Reputatie 7
Badge +3

@Broeckie 

het is duidelijk ; we doen nu geen omzetting naar nieuw pack :-)

Een dossierbeheerder bespreekt met de klant wat de mogelijkheden zijn.

Getrouwheidsplannen /kortingen zijn meestal eigen aan bepaalde periodes en acties en zullen worden toegepast indien er ruimte is.

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 1

Uit alle gesprekken met Proximus dossierbeheerders die ik in het verleden had bleek dat mijn korting nooit iets te maken had met een bepaald pack, periode of actie, maar gegeven werd om mijn trouw als klant te belonen.  Voor mij is het dus erg simpel: verdwijnt de korting bij overzetting naar een ander pack waarbij ik dezelfde producten afneem, dan verdwijn ik als Proximus klant.

ja dat zetten ze bv ook op hun factuur als er o.a. een prijsaanpassing gebeurt, dat als je daarmee niet akkoord gaat dat je kunt opzeggen, maar zo’n meldingen zijn waarschijnlijk wettelijk verplicht :wink:

Reputatie 7
Badge +3

@Broeckie  Sommige kortingen zijn pack- of productgebonden, andere weer niet, dat hangt af van het kortingsplan. Groetjes, Antonella

Reageer