Beantwoord

Geef mij uw Login en Paswoord?

  • 9 February 2018
  • 7 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Normale gang van zaken ?
icon

Beste antwoord door Wim 9 February 2018, 14:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 1
Dag Peter66, ik heb dit ook al meegemaakt, 2 keer, dit is de normale gang van zaken inderdaad.

Op MyProximus staat niks persoonlijks wat Proximus niet van u heeft, ze hebben dit nodig om uw vragen/problemen beter te kunnen bekijken en sneller op te lossen heb ik mij weten vertellen.

Ik heb dit geweigerd toen voor een eerste probleem en heb nadien 6 dagen moeten wachten op een antwoord. Toen ik voor een tweede probleem mijn login en passwoord wel gaf was het probleem direct opgelost. Veel sneller dus als je het mij vraagt! 😉

Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Normale gang van zaken ?
In sommige gevallen hebben onze medewerkers dit nodig ja, om je te kunnen helpen. Zeker voor wat betreft email of MyProximus. Of dacht je dat wij alle logins en paswoorden hebben 🤔 ?
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb nochtans net de mededeling gekregen van de klantendienst dat men nooit deze gegevens mag vragen en dat wij ze ook nooit mogen geven.
Dat kan zeer nare gevolgen hebben, er is zelfs sprake van fake profielen.

Verleden maand ben ik door PX gebeld en moest toen ook die gegevens geven en ik dom deed dat, nadien hebben ze mijn profiel moeten blokkeren en opnieuw aanmaken met nieuw wachtwoord.

Op MyProximus staan vele persoonlijke gegevens, bovendien kan ik uw login en passwoord ook gebruiken om dan online te streamen, ik kan zaken veranderen aan uw account en in uw naam bestellen.

Px : zegt nooit geven
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb nochtans net de mededeling gekregen van de klantendienst dat men nooit deze gegevens mag vragen en dat wij ze ook nooit mogen geven.
Dat kan zeer nare gevolgen hebben, er is zelfs sprake van fake profielen.

Verleden maand ben ik door PX gebeld en moest toen ook die gegevens geven en ik dom deed dat, nadien hebben ze mijn profiel moeten blokkeren en opnieuw aanmaken met nieuw wachtwoord.

Op MyProximus staan vele persoonlijke gegevens, bovendien kan ik uw login en passwoord ook gebruiken om dan online te streamen, ik kan zaken veranderen aan uw account en in uw naam bestellen.

Px : zegt nooit geven


Bon dus dat is wat men mij dus verteld aan telefoon he.

En dat had de vorige keer wel gevolgen.

Ik heb wel telefonisch deze gegevens gegeven.

Voorzichtigheid is de moeder van de porceleinenwinkel .
Reputatie 7
Badge +6
Px : zegt nooit geven
Daarmee bedoelen we natuurlijk 'aan derden'. Ik kan je verzekeren dat de Proximus medewerkers wel degelijk vertrouwelijk omgaan met die gegevens, dat staat trouwens uitdrukkelijk in onze policies voor het personeel. Wij zijn ook gebonden aan de strenge Belgische privacy-wetten.
Reputatie 1
Ik heb nochtans net de mededeling gekregen van de klantendienst dat men nooit deze gegevens mag vragen en dat wij ze ook nooit mogen geven.
Dat kan zeer nare gevolgen hebben, er is zelfs sprake van fake profielen.

Verleden maand ben ik door PX gebeld en moest toen ook die gegevens geven en ik dom deed dat, nadien hebben ze mijn profiel moeten blokkeren en opnieuw aanmaken met nieuw wachtwoord.

Op MyProximus staan vele persoonlijke gegevens, bovendien kan ik uw login en passwoord ook gebruiken om dan online te streamen, ik kan zaken veranderen aan uw account en in uw naam bestellen.

Px : zegt nooit geven


Proximus moet hier eens een duidelijk antwoord op geven vind ik! De ene beweert dit, de andere dat. Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt want ikzelf vind het ook heel vreemd dat ze dit vragen maar op dit forum hebben ze mij verteld dat dit wel kan.

Zoals ik al zei heb ik het al eens gegeven, iets meer dan een maand geleden denk ik, maar ik heb nog niks ongebruikelijks gemerkt aan mijn facturen/verbruik.
Reputatie 1
Px : zegt nooit geven
Daarmee bedoelen we natuurlijk 'aan derden'. Ik kan je verzekeren dat de Proximus medewerkers wel degelijk vertrouwelijk omgaan met die gegevens, dat staat trouwens uitdrukkelijk in onze policies voor het personeel. Wij zijn ook gebonden aan de strenge Belgische privacy-wetten.

Oei, nu je dit zegt is het al duidelijker...