Beste,
Graag hadden we een duidelijk antwoord gekregen wat we moeten doen om ‘eindelijk’ de 4,99 euro niet meer aangerekend te krijgen op onze Proximus factuur die blijkbaar door het bedrijf Fuzeforge wordt doorbelast. Kijkend naar alle reacties die we lezen op internet en op jullie klachtenpagina, begrijpen we niet dat jullie dit nog steeds toestaan terwijl het overduidelijk is dat we hier te maken hebben met een dubieus (zacht uitgedrukt) bedrijf. Dus vandaar de concrete vraag: hoe krijgen we onze kosten vergoed en vooral, wat moeten we doen om te vermijden dat we hiervoor nog een aanrekening krijgen (zonder dat we alle betaalnummers moeten blokkeren).
Rechtstreeks bij Fuzeforge zelf klacht indienen hebben we uiteraard ook al gedaan zonder, uiteraard, enige vorm van reactie laat staan, stopzetting van welk abonnement dan ook wij zouden zijn aangegaan.
We horen zeer graag jullier reactie.
Alvast dank.
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel