Vraag

Fraudecel

  • 31 March 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Owv proactiviteit , zet ik via mijn werkgever mijn account en nummer 10 dagen voor uit dienst te gaan op, om tijdig naar een prive account over te schakelen. Via chat koop ik een jaarabo en wordt mij verzekerd dat mijn account binnen 6 uur actief is. Na 8 uur inactiviteit verifieer ik via de chat waarom mijn account niet actief is en krijg ik geen afdoende uitleg. Hierop ga ik naar de shop waar men mij vertelt dat mijn account vastzit in de fraudecel??? S avonds chat ik terug met Proximus en vraag hoe lang dit kan duren, het antwoord is 10 dagen!  Waarom kon men mij deze info niet geven voor ik een jaarabo aanging zodat ik nu gerust op vakantie kon gaan en ondertussen al een abo bij Base kon aangaan. De extra kosten die ik nu moet aangaan voor pay en go kan ik blijkbaar ook niet verhalen op proximus.... Iemand gelijkaardige ervaringen? Ik vind het uitermate vreemd dat je als ex werknemer van een multinational plotseling subject wordt van een fraudecel bij proximus en zonder enige uitleg van je recht op mobiel telefoneren wordt ontnomen en hier dan ook nog eens zelf moet achterkomen en financieel voor moet compenseren... Mooie reclame voor proximus... 


4 reacties

@Ellen driesen 

Tip : Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Ellen driesen  Dit order is in behandeling en zal spoedig doorlopen. Men is voorzichtig met weborders/order via telefoon/chat vandaar deze controle. 

Dit duurt nuu alvast 6 dagen, is dit normaal? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ellen driesen order R00000034017507973 is afgewerkt. Het helpt om je toestel eens uit en terug in te schakelen, om de wijziging te activeren.

Reageer