Vraag

fraude

  • 13 July 2021
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Iemand heeft Het proximus account van men buurvrouw gehackt, ze krijgt meldingen over bestellingen dat zij niet heeft besteld maar wel moet betalen.. ik ga niet via haar gsm hulp vragen want die gsm is hoogwaarscheinlijk ook gehackt..

Dit is allemaal gebeurd met de gsm die gestolen is van men buurvrouw, daar stond de informatie in dat de hacker kon gebruiken in zen voordeel

Kan men buurvrouw die meldingen gebruiken als bewijs dat zij die niet heeft besteld? 

Ze moet al een rekening betalen van €700 +.

Dit moet dringend aangepakt worden en hopelijk krijg ik snel antwoord, dat vrouwke is al enorm bezijkt geweest door haar goedheid. alvast bedankt.

Ps, als je wilt contacteer me op messenger, pieter moens en men profielfoto is zwart wit, en zwarte piercings in het gezicht, alvast bedankt voor het te lezen.


3 reacties

Heeft ze al een   melding gedaan bij de Politie. Ook haar paswoorden  veranderen enz….

Reputatie 7
Badge +1

Ik ga niet via haar gsm hulp vragen want die gsm is hoogwaarscheinlijk ook gehackt..

Dit is allemaal gebeurd met de gsm die gestolen is van men buurvrouw, daar stond de informatie in dat de hacker kon gebruiken in zen voordeel.

 

@Martin. Vreemd GSM gestolen maar hij gaat niet via haar GSM bellen omdat deze gehackt is. Politie bij halen en gisteren hadden ze alle bankgegevens moeten blokkeren. Enigste mogelijkheid 😷🤔

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pieterke1991 als je in het profiel hier het klantnummer (of je buurvrouw haar naam, adres en geboortedatum) invult, dan kijken we dit graag verder na. Groetjes, Heidi

Reageer