Fraude

  • 17 December 2020
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Beste, meer dan 45m aan jullie telefoonlijn zitten wachten zonder gehoor!

Is er een manier om fraude aan te klagen? Iemand heeft op naam van onze VZW een abonnement genomen en laat ons opdraaien voor de telefoonkost.

Hoe kan ik hiervoor iemand aan de lijn krijgen. 


3 reacties

@Lieve Vriens FYI: Kan via deze weg hier ook , als de prox medewerkers je post doornemen, maar als er achterliggende diensten moeten hiervoor geraadpleegd worden zal het pas voor morgen zijn. 

NB: ondertussen ook best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Ik wil toch wel even benadrukken dat mijn persoonlijke profielgegevens in feite niets te maken hebben met de klacht. Maar blijkbaar is mijn persoonlijke login de enige manier om iemand van de facturatiedienst te contacteren.

Onze VZW is geen lid bij proximus, maar iemand heeft ons adres als facturatieadres opgegeven. Kan dit a.u.b via een ander medium behandeld worden?  

Reputatie 7
Badge +3

@Lieve Vriens Dan zou ik de klacht doen bij de operator waar uw VZW is aangesloten.Dan kunnen zij een onderzoek starten naar de fraudeur.Ook best een klacht bij politie doen.Groetjes,Joel

Reageer