Beantwoord

Foutmelding bij inruilen van punten

  • 22 January 2018
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Ik wil al lange tijd punten inruilen PREMIUM Club,
echter krijg ik telkens de mededeling dat ik mijn mailadres moet ingeven. als ik dit doe dan krijg ik de melding dat er een technisch probleem is.

ik heb dit al verschillende keren doorgegeven (telefonisch, in de winkel, via messenger,...) en dossiernummers gekregen, maar helaas...
dit probleem blijft aanslepen...

nu kreeg ik een kaartje voor mijn verjaardag met extra punten, leuk, maar wat ben je er mee als je ze niet kan gebruiken ??
icon

Beste antwoord door AkiW 26 January 2018, 20:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken klantennummer geven en emailadres waarmee je wenst in te loggen? Dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya
Reputatie 2
Krijg ik ook nog altijd. Ook al een dossier voor mij opgemaakt een tijd geleden, met 30 dagen later respons "uw MyProximus gegevens werden geactualiseerd", maar de leuke error blijft steeds. Dus er is helemaal niets veranderd.



Het zou leuk zijn als dit eens opgelost zou worden.
Krijg ik ook nog altijd. Ook al een dossier voor mij opgemaakt een tijd geleden, met 30 dagen later respons "uw MyProximus gegevens werden geactualiseerd", maar de leuke error blijft steeds. Dus er is helemaal niets veranderd.



Het zou leuk zijn als dit eens opgelost zou worden.


is idd net hetzelfde probleem 😉
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

ik zie dat een collega hiervoor reeds een bijkomend dossier nr 30652388 heeft geopend. De bevoegde dienst gaat dit probleem opnieuw nakijken, oplossen en u ook zelf terugcontacteren hierover. Onze excuses voo het ongemak.

Groeten,

Aw

Reageer