Vraag

FOUTIEVE OPZEGGING

  • 12 January 2020
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

vrijdag hadden m’n zoon en ik opeens geen netwerk meer (2 nrs /1factuur)

plots kreeg ik een mail waarin gemeld werd dat wij de proximus diensten hadden stopgezet

dit was zeker niet gebeurd

zaterdagochtend direct gebeld en na 45min aan de lijn te hangen (met onze vast lijn van telenet want met gsm hadden we geen netwerk),  bleek dat er een administratieve fout was gebeurd en dat na een paar uur onze beide nrs terug zouden geactiveerd zijn en we rond 13u zouden gebeld worden door proximus ter controle

zaterdag late namiddag nog steeds niet in orde,  opnieuw gebeld na een half uur kregen we de raad om onze gsm’s opnieuw op te starten

mijn gsm had opnieuw bereik, die van mijn zoon echter niet..mijn zoon werd dan gebeld door de technische dienst en kreeg het advies om zijn sim kaart te verwijderen en terug te installeren en dan zou het probleem moeten verholpen zijn

zijn nu zondagavond en hij heeft nog steeds geen netwerk, hij moet morgenochtend de baan op met de fiets zonder bruikbare gsm !!

als ik my proximus nu raadpleeg is zijn nr zelfs verdwenen van ons account

ben al jarenlang trouwe klant bij proximus en vind dat dit niet kan !!


2 reacties

Ter info: als ze u via 0800 22 800 niet hebben kunnen verder helpen dan zul je moeten wachten tot morgen todat de mensen van het proximus forum team hier terug op forum langskomen om je hierbij verder te helpen naar de oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

@PascaleDO 

Beste,

het spijt me vreselijk dat dit zo gelopen is.

Ik maak een dossier voor mezelf en doe opvolging tot het in orde is, zonder bijkomende kosten natuurlijk.

Dit had niet mogen gebeuren.  Excuses.

mvg,

Tina

Reageer