Vraag

Foute gegevens accountaanpassing & alle facturen online verdwenen

  • 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 179 Bekeken

Na 1h telefoontjes, 3 verschillende PX medewerkers waarvan de laatste de lijn dichtgooide nog steeds geen oplossing voor mijn issue.

Heb in mijn e-mail account mijn oude fc… skynet.be adres gewijzigd naar 1 ander algemeen e-mail adres, door PX trouwens aanbevolen.

Krijg een automatische e-mail dat het account op mijn vaders naam???? gewijzigd is.

Niemand kan hier blijkbaar een antwoord op geven hoe mijn vader hier bij betrokken geraakt is. Bijkomend zijn al mijn online facturen verdwenen.

Kan hier iemand eens naar kijken of wat kan ik nog doen opdat dit opgelost geraakt?

Alvast bedankt!

 


7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik vrees dat je beheerdersaccount overgezet geweest is naar een gebruikersaccount : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html Vraag aan jouw vader of hij jouw facturen kan zien. Zoja, dan zijn jouw abonnementen overgezet naar het klantennummer van je vader die nu als beheerder van jouw facturen zal optreden. Want door gewoon een ander mail adres te configureren ga je gewoon die mails binnenkrijgen maar verandert er niets aan jouw abonnement en het ineens verdwijnen van jouw facturen. Morgen komen de Proximus medewerkers langs het is beter dat je ook even jouw klantennummer invult in het daarvoor bestemde privé veld dat enkel maar bekeken kan worden door Proximus forummedewerks en informatici die onderhoud doen aan het forum: https://nl.forum.proximus.be/settings/profile vergeet niet te klikken op sla wijzigingen op.

Bedankt voor de feedback. Helaas staat mijn account ingesteld als Beheerder.

Op mijn smartphone kan ik via MyProximus mijn facturen zien en nu ook op mijn desktop als ik bij het algemeen overzicht op facturen klik. Als ik naar mijn Account ga wordt de tab facturen grijs en zou ik moeten switchen naar Beheerder terwijl ik Beheerder ben. Hier geraak ik niet wijs uit. Info van mijn vader moet ik nog krijgen. Bedoelt u dat er iemand bij mij thuis langs gaat komen?

 

@Susy Q Best wachten tot iemand van Proximus zelf hier langs komt op het forum om je verder te helpen en ondertussen kun je best de gegevens invullen (zoals klantnummer enz….)  in je forumprofiel die de proximus medewerkers dan kunnen raadplegen.

forum profiel aanvullen als volgt:
klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile (terwijl je op het forum ingelogd bent) in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.

Ok Martin thnx en gedaan :wink:

 

Reputatie 7
Badge +3

@Susy Q 

Ik heb een dossier aangemaakt voor de collega’s van MyProximus om dit na te kijken.

Zij sturen je de nodige info.

vriendelijke groeten,

Tina

Blijkbaar is alles nu terug normaal op MyProximus maar het is nog steeds een raadsel waarom mijn account aan mijn vaders naam gelinkt is.

Vrgr

 

Reputatie 7
Badge +3

@Susy Q Ik heb de info toegevoegd aan het openstaand dossier. Groetjes, Antonella

Reageer