Vraag

foute aanrekening door derde

  • 6 August 2019
  • 4 reacties
  • 3606 Bekeken

beste goedenamiddag,
ik zit met een probleem er zijn twee keer in een week tijd 4.99 euro afgetrokken zonder dat wij iets van weten en op ons rekening gezet via mobile betalingen en op het nummer van mijn man .
ik wens dat onmiddellijk dat stopt en niet meer op ons rekening komt
.

4 reacties

meer info vind je hier > klik hier
o.a bvb "Hoe kunt u dit beperken of blokkeren"
ook "Hoe kunt u een bedrag betwisten" enz....
Reputatie 7
Badge +3
Dag marianthi,
De derde dienst die deze aanrekeningen doorvoert is WWE CONTENT CLUB. Je kan hun telefonisch contacteren op 0800 20 567 of per mail via help.be@pmconnect.co.uk.
Groetjes,
Antonella
Ik maak nu hetzelfde mee: Proximus blijkt mij al drie keer 4,99 euro aan te rekenen voor een mij totaal onbekende 'WWE Content Club', waarmee ik nooit contact heb gehad, laat staan enige dienst van besteld. Ongelooflijk dat Proximus dit kan doen. Als dat niet kan worden opgelost, is maar één ding meer mogelijk: Proximus opzeggen!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Christian,
Je kan best contact opnemen met het nummer 0800 20 567 of via e-mail help.be@pmconnect.co.uk contact opnemen met het bedrijf die de aanrekeningen doet.
Dit zijn bedragen die de klant verschuldigd is aan een derde partij (externe dienstenleverancier) voor levering van diensten die wij via een statement, toegevoegd aan de Proximus-factuur, voor die partij innen.
Het is via deze firma dat de betwisting moet gebeuren.
Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer