Vraag

Fout in factuur (3e keer)

  • 21 December 2017
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

al 3 maand op rij krijg ik een foute factuur waarbij 10 euro wordt aangerekend voor VolumePack Unlimited terwijl dit in het pack zou moeten inbegrepen zijn.
Bij de vorige 2 facturen ontving ik hiervoor een creditnota maar de oorzaak wordt blijkbaar niet gecorrigeerd zodat dit elke maand opnieuw aangerekend wordt en ik elke maand opnieuw contact moet opnemen om 10 euro te crediteren.

Klacht via mail is na een week nog niet beantwoord, maar de (foute) factuur zal wel op tijd betaald moeten worden zeker ?
Los dit op aub. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de oorzaak van die fout op te lossen ?

Over de (gebrek aan) werking van de klanten"dienst" wil ik het dan nog niet hebben

4 reacties

klacht via mail bedoel je dan via deze weg, via online mail form , want anders kan je het zo indienen
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
inderdaad via die weg. Meer dan een automatische ontvangstbevestiging heeft dat nog niet opgeleverd
't zal ervan afhangen hoeveel verlofdagen het Px personeel mag overbrengen naar volgend jaar zeker, als je begrijpt wat ik bedoel 😉
Ondertussen is de klacht bij de klantendienst 3 weken oud en er kwam nog geen reactie.
Het niet-betwiste bedrag heb ik betaald, de 10 euro dat alweer onterecht werd aangerekend is voorbij de vervaldag.

Proximus moet wel héél onderbemand zijn om een fout(je) in hun systeem na 3 maanden nog niet gecorrigeerd te krijgen.
Dit begint stilaan te frustreren. Zeker als er op een officiële klacht niet eens reactie komt (ticket 32081625)

Er kan maar beter geen rappelfactuur komen op het openstaande bedrag 😡

Reageer