Vraag

Flex

  • 20 January 2021
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Beste,

heb al meerdere keren aangevraagd (zowel via telefoon als in Proximus shop) om over te schakelen naar Pack “Flex”.

Telkens krijg ik hetzelfde antwoord: “Er scheelt iets met uw aansluiting, wij brengen dit zo snel mogelijk in orde”.

Na voor de zoveelste keer telefonisch contact kreeg ik de opmerking: “Mijnheer, het gaat toch maar om 7 Euro per maand”. Naar mijn mening een zeer ongepast antwoord.

Kan deze overschakeling in orde gebracht worden aub?

Bij voorbaat dank


7 reacties

FYI: Als de prox forummedewerkers hier de draad opnemen (kan pas morgen zijn aangezien soms achterliggende diensten moeten geraadpleegd worden) kunnen ze de stand van van eens onderzoeken

Beste,

gezien mijn frustratie kan ik uw antwoord uiteraard geen “Like” geven en zeker niet catalogeren als “Beste antwoord”.

Ik ervaar dit weer als “van het kastje naar de muur” gestuurd worden.

ik moet hiervoor absoluut geen like of beste antwoord krijgen deze zijn bedoelt voor de proximus medewerker die je uiteindelijk zal kunnen verder helpen.
Mijn enigste bedoeling is je reeds info te geven in afwachting tot iemand van Proximus zelf, dus in dit geval hier de proximus forummedewerkers je verder te woord kunnen staan.

Reputatie 7
Badge +3

@Nico Piette  Mijn excuses voor het ongemak. Kan je even bevestigen dat jouw Minimus pack aangepast mag worden naar Flex S (=internet+tv+mobiel)? Jouw gsm-nummer eindigend op 26 is nu Mobilus M. Welk Flex gsm-abonnement had je hiervoor graag gewenst? Ik maak dit graag voor jou in orde.

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

Beste,

Graag had ik mijn huidig pakket omgezet naar Flex S (ZONDER Movies en Series)

prijs: 74,99 €

 

vriendelijke groeten

 

Nico Piette

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nico Piette je vraag om aanpassing is onder dossiernummer 47338008 doorgegeven aan de juiste dienst. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Nico Piette De Fiber prijzen in pack zijn €5/maand duurder dan de prijzen op de Flex packs op koper. De prijs voor jouw Fiber aansluiting zal bijgevolg €79,99/maand zijn. Groetjes, Antonella

Reageer