Ik heb echter niet de mogelijkheid gekregen deze terug te sturen. Op 17 januari liep het internet abonnement af. Volgens de site dien ik dan binnen de 2 dagen de documenten te ontvangen om deze per post terug te sturen en zoniet de helpdesk te contacteren.
Gezien ik niets ontving heb ik op 24 januari de helpdesk gecontacteerd. Deze leken verwonderd te zijn dat ik zo snel wou inleveren, hoewel ik enkel de Proximus instructies heb gevolgd. Er werd gezegd om nog te wachten.
Op 30 januari had ik nog niets ontvangen en terug de helpdesk gecontacteerd. Hier werd er weer gezegd dat ik nog mocht wachten. Ik heb duidelijk te kennen gegeven dat ik zeker geen extra kosten wou. Er werd mij gezegd dat zolang ik geen communicatie van Proximus ontving betreffende de inlevering van de modem, ik gerust mocht zijn dat er geen verdere kosten zouden komen.
Nu ontvang ik plots de factuur voor de modem.
Het lijkt me duidelijk dat ik het nodige heb ondernomen om de modem te proberen inleveren. Ik kreeg echter geen gehoor, foutieve informatie en nu plots dus de factuur. Graag advies hoe verder te gaan.
Alvast bedankt.
Beste antwoord door IngeDC
Bekijk origineel