Beantwoord

Factuur voor modem terwijl klantendienst zei te wachten

  • 3 May 2019
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Ik ontving vandaag een factuur van 99 euro voor "Modem b-box".

Ik heb echter niet de mogelijkheid gekregen deze terug te sturen. Op 17 januari liep het internet abonnement af. Volgens de site dien ik dan binnen de 2 dagen de documenten te ontvangen om deze per post terug te sturen en zoniet de helpdesk te contacteren.

Gezien ik niets ontving heb ik op 24 januari de helpdesk gecontacteerd. Deze leken verwonderd te zijn dat ik zo snel wou inleveren, hoewel ik enkel de Proximus instructies heb gevolgd. Er werd gezegd om nog te wachten.

Op 30 januari had ik nog niets ontvangen en terug de helpdesk gecontacteerd. Hier werd er weer gezegd dat ik nog mocht wachten. Ik heb duidelijk te kennen gegeven dat ik zeker geen extra kosten wou. Er werd mij gezegd dat zolang ik geen communicatie van Proximus ontving betreffende de inlevering van de modem, ik gerust mocht zijn dat er geen verdere kosten zouden komen.

Nu ontvang ik plots de factuur voor de modem.

Het lijkt me duidelijk dat ik het nodige heb ondernomen om de modem te proberen inleveren. Ik kreeg echter geen gehoor, foutieve informatie en nu plots dus de factuur. Graag advies hoe verder te gaan.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door IngeDC 6 May 2019, 13:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Deze procedure van modem terugsturen na opzeg internet hier beschreven:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html#/modem2

Maar als de Proximus medewerkers hier op je post zullen reageren, kunnen ze u zeker verder helpen hoe het verder moet.
Deze procedure van modem terugsturen na opzeg internet hier beschreven:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html#/modem2


Dat is idd de procedure die ik heb gevolgd en waarvoor ik 2x de klantendienst contacteerde.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Freynder,

Kan je me via een privé bericht aub de betrokken klantgegevens bezorgen zodat ik dit verder kan nakijken? Heb je op heden de modem reeds ingeleverd?

Groetjes IngeDC
Update: Dankzij @IngeDC is het probleem opgelost. Ik heb nu de nodige papieren ontvangen en de modem teruggestuurd. Fel bedankt daarvoor.