Beantwoord

Factuur via werkgever

  • 16 May 2019
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

Hallo, mijn werkgever wil mijn proximus abonnement overnemen. Momenteel staat er een Internet Maxi pack op mijn naam, en gedomicilieerd op mijn rekening. Hoe moet ik dit overzetten en welke gegevens zijn er nodig van mijn bedrijf? Moet ik zelf bij mijn bank gaan om de domiciliëring stop te zetten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 May 2019, 11:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hallo Lybre
Dit is allemaal een beetje afhankelijk wat jouw werkgever exact wil betalen of welk voordeel ze jou kunnen geven.

Indien ze jouw producten volledig gaan overnemen, dan moet er een overname document ingevuld worden door beide partijen.
Dit omdat jullie beide een schriftelijke toestemming moeten geven om de producten over te zetten.
Overname documenten kunnen naar jouw toegestuurd worden.

Er zijn ook bedrijven dat werken met bepaalde kortingen of een die een deel van de factuur betalen.
Maar dit is afhankelijk als er overeenkomsten zijn tussen je werkgever en Proximus.

Heeft jouw werkgever laten weten wat ze gaan doen? De volledige factuur op hen nemen of niet?

Groetjes
Samantha
Dag Samantha

Mijn werkgever zal de volledige factuur overnemen ja, dit is voor de Internet Maxi Pack voor 49,99 euro per maand. Kan ik deze overname documenten online aanvragen?

Vriendelijke groeten
Lynn
Lynn
Als je mij je klantgegevens doorstuurt via een privébericht (klik hier),
dan kan ik jouw de documenten doorsturen. 🙂
Hey Lynn

Ik heb het document naar jouw doorgestuurd. 🙂