Vraag

factuur vervaldag steeds vroeger, en nu extreem vroeg

  • 16 November 2022
  • 7 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1

Beste, ik krijg normaal het factuur via post, ik heb deze nog altijd niet gekregen,

nu kijk ik even online op myproximus en blijkt dat ik maar 1 dag de tijd meer heb om te betalen,

de 17 nov. dus dat is niet de bedoeling, ik zou graag mijn proximus factuur in de 4de week willen betalen , tussen 24ste en 29ste graag, niet de 17de, kan dit a.u.b. aangepast worden.

 

alsook zou ik graag nog m’n factuur via post willen ontvangen.

 

bedankt !

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Deze aanpassing moet even doorstromen, er werd al een bevestigingsbrief verzonden.

Reputatie 1

@Christine51 ook dat heb ik aangepast, maar ben ik vergeten te vermelden. Uitstel tot 30/11/2022. Groetjes, Heidi

Bedankt, kan het zijn dat de aanpassing niet direct is? Op myproximus is het nog niet aangepast, mvg.

Reputatie 7
Badge +3

@Christine51 ook dat heb ik aangepast, maar ben ik vergeten te vermelden. Uitstel tot 30/11/2022. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Dag @Christine51 ik heb de gewenste betaaldatum aangepast naar week 4. Let wel, deze wijziging gaat pas in vanaf de volgende maand. Groetjes, Heidi

Bedankt, maar kan ik dan ook geen uitstel krijgen voor deze maand ?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Christine51 ik heb de gewenste betaaldatum aangepast naar week 4. Let wel, deze wijziging gaat pas in vanaf de volgende maand. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

ok bedankt voor de tip, ik heb het kunnen aanpassen om de facturen terug via post te ontvangen,

nu nog de datum aanpassing en ik ben tevreden.

Tip: indien nog niet gebeurd :

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

NB: factuur via Post zou je normaal zelf moeten kunnen instellen via →  https://myproximus 

Reageer