Vraag

factuur vervaldag 21/08/2021

  • 21 August 2021
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

 

 

 


This topic has been closed for comments

5 reacties

@MVI Ter info: hier komt niemand van Proximus zelf langs tijdens het weekend

wel kun je nu bellen hiervoor naar de helpdesk 0800 22 800 (gratis nummer)

(klacht indienen via online e-mail Form kan ook: Een klacht indienen via telefoon of per e-mail | Proximus)

PS:

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

 

Dank voor tips, heb me vergist van medium

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat dit wel geen probleem zal zijn. Bij mij heeft men het zelf zelf  voorgesteld, om de betaling te verschuiven van de 28 naar de 6 de. Omdat dit beter uitkomt met al mijn rekeningen, en dat ik ook maar eerst op het einde van de maand mijn inkomsten ontvang. het verschil tussen u en mij zal wel zijn dat ik elke maand ongeveer -1250 sta. En dit komt niet omdat ik schulden heb of maak. Dat is gewoon omdat een aleenstaande met nog geen 1800€ niet kan rondkomen op 1 maand met dat geld. Het is al 20 jaar geleden dat ik nog op reis ben kunnen gaan, een ander gaat op reis om dat virus terug mee te brengen; Daarom zullen we er ook nooit vanaf geraken. Ik heb me dus ook niet laten inspuiten, het was, en is niet verplicht wat die Van den Broecke allemaal van plan is. 

Daar zijn ze zeker heel tolerant in, als je uiteindelijk maar betaald.

Reputatie 7
Badge +4

hi. @Mario091166 leuk dat je andere klanten op ons forum wil helpen
maar ik zou je willen vragen om in de toekomst bepaalde zaken niet meer neer te pennen hier
de laatste zin in je post vooral was niet ok, ik heb deze dan ook uit je post verwijderd
je mag gerust je eigen menig uiten, maar anderen letsel toewensen is niet aanvaardbaar

 

mvg