Vraag

factuur terugbetaling

  • 5 October 2020
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

beste,

ik krijg een factuur met een te goed van 48,03 euro  daar staat in kleine letters bij dat deze automatisch zal afgetrokken worden van de volgende factuur behalve als u een terugbetaling bent overeengekomen met één van onze medewerkers daar dit mijn eind factuur betreft kan men dit toch niet aftrekken van de volgende factuur .daarbij heb ik geen contact gehad met een medewerker voor dit te laten terug te betalen wie weet dit nu dat men contact moet hebben met een medewerker voor terugbetaling. betreft klantnummer 469******  documentnummer 709******* op naam van van peter mijn bankrekening is BE37 **** **** **** alvast bedankt voor uw antwoord, van acker peter email: ***@hotmail.com


3 reacties

@peterke65 
FYI: Straks komen de Proximus forummedewerkers langs om je hierbij verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je
→ profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

 

PS: het is niet aangeraden van privé gegevens op een openbaar forum te plaatsen dat iedereen kan lezen maar dit ook in je privé  forumprofiel te zetten → forum profiel  wat je niet kwijt raakt onder de verschillende privé velden kan je onder het privé veld  “Ticket” invoeren. 

Reputatie 7
Badge +3

@peterke65 Ter bescherming van jouw privacy heb ik je privégegevens onleesbaar gemaakt. Dossier 46388603 werd opgemaakt voor de financiële dienst om de terugbetaling te laten uitvoeren. Groetjes, Antonella

​​​​​​

bedankt Antonella voor de goede zorgen ook extra bedankt voor het onleesbaar maken van mijn gegevens had hier al wat schrik voor dat het hier zichtbaar zou blijven maar wist niet hoe ik het anders moest oplossen nu weet ik hoe ik mijn gegevens moet aanpassen:fingers_crossed:

Reageer