Vraag

factuur - tegoed is verdwenen

  • 19 October 2020
  • 15 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste,

Op 30/09 krijg ik van jullie een factuur voor een bedrag van 138,49 euro. In die week krijg ik ook een 

kredietnota van 156,00 euro. Een deel hiervan wordt gebruikt voor de aanzuivering van de 138,49 euro.

….rest 17,51 (in mijn voordeel). Nu krijg ik een afrekening van 202,71 euro, zijnde abo lopende maand 177,98 euro + 22,73 euro abo vorige maand.  Waar komt die 22,73 euro vandaan en waar is mijn tegoed van 17,51 euro?

Graag had ik meer details ontvangen hoe jullie dit bedrag samenstellen, want voor mij is dit totaal onduidelijk.


15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @C Ocker op 17/09/2020 werd een bedrag van 17,51 EUR terugbetaald, zou je dit kunnen nakijken op je rekening? (overschrijving duurt een aantal werkdagen) Op 09/09/20 en 15/09/20 werden extra opties geactiveerd (zie Detail van deze aanrekening: blad 1/3), deze worden met terugwerkende kracht op de factuur van oktober aangerekend. Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge

Beste,

We kijken het na.

Bedankt voor de info

Mvg

 

Reputatie 1
Badge

Beste,

 

Helaas niets ontvangen van Proximus.

 

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

@C Ocker Ik heb u via privébericht het rekeningnummer doorgestuurd waar Proximus het bedrag heeft op overgeschreven.Klopt dit rekeningnummer? Groetjes,Joel.

Reputatie 1
Badge

Beste,

is inderdaad het correcte reK.nr. We kijken het nogmaals na..onze excuses

 

 

Reputatie 1
Badge

Beste,

Ik heb nog een bijkomende vraag.

Wij hebben bij jullie een domiciliering.

Kan deze met een week verlengd/verplaatst worden? Bijv. naar week 1/11 - week 1/12 - enz.

Bedankt voor je antwoord

Mvg

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@C Ocker Ik heb uw vraag overgemaakt aan de financiële dienst onder dossier 46551239.Zij zullen nakijken wat mogelijk is en u dan iets laten weten. Groetjes,Joel

Reputatie 1
Badge

:thumbsup:

Reputatie 1
Badge

Tot nu toe geen reactie op dossier 46551239. 

Hebben vandaag gebeld om te laten weten dat we de betaling vandaag manueel hebben uitgevoerd

Zeer onvriendelijk ontvangen!!!!

Medewerkers zijn hier iets vriendelijker

 

Reputatie 7
Badge +3

@C Ocker In dit geval onze oprechte excuses want vriendelijk zijn is het toch het minste wat men kan doen.Groetjes,Joel

Reputatie 1
Badge

Ondertussen is er nog steeds geen reactie op dossier 46551239

Triestig

 

Reputatie 7
Badge +3

@C Ocker 

“week verlengd/verplaatst worden? Bijv. naar week 1/11 - week 1/12 - enz.”

Bedoel je hiermee dat de aanrekeningen telkens de 1e week van de maand moeten vallen ?

Want dat werd wel aangevraagd, en duurt even eer het doorstroomt..

Indien iets anders bedoeld : graag even uitleg ?

gr,

Tina

 

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Dit is het inderdaad.

Helaas hebben wij op dit dossier geen enkele reactie, mail, brief, sms of om het even wat mogen ontvangen van Proximus. (zie dossiernr)

Wat wij wel hebben mogen ontvangen is een  zeer onvriendelijke reactie van de financiele dienst op onze tel. dat wij het bedrag manueel dezelfde dag nog gingen overmaken en totaal geen medewerking mochten ontvangen i.v.m. dezelfde vraag die ik hier heb gesteld door de dame in kwestie.

Daarom mijn reactie hier nogmaals, wat niet had gemoeten, indien wij enig bericht hadden mogen ontvangen dat jullie hiermee bezig waren!!

Hopelijk krijgen we nu wel een positieve reactie

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

Helaas buiten Proximus gerekend...nieuwe aanrekening eind november :triumph:

Reputatie 7
Badge +3

Dag @C Ocker , we hebben een uitstel geregistreerd tot 09/12/2020. Zoals Tina al schrijft duurt de doorstroming van deze aanpassing even, bij de volgende factuur zou dit in orde moeten zijn. Groetjes, Heidi

Reageer